Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3394
Hei

Det har seg slik at jeg har fått meg noen gamle disney filmer for å mimre litt, det eneste problemet er at de er på engelsk. Engelsk er ikke noe problem ellers, men jeg ville så gjerne se filmene med norsk tale - slik jeg gjorde når jeg var liten...

Spesielt løvenes konge filmene hadde vært fint å ha norsk tale på. Så da er spørsmålet mitt som følger: Finnes det noen sider der man kan laste ned bare den norske talen, uten å måtte laste ned eller kjøpe filmen på nytt med norsk tale? Jeg tenker at det må jo finnes slike muligheter i og med at man enkelt kan finne norske undertekster til filmer, men etter mye googling og spørring har jeg ikke funnet noe. Så kan dere her på nFF hjelpe meg?
Jeg vet det er mulighet, men det hadde vært så enormt mye lettere hvis man kunne laste ned audio filen separat. Det er også få filmer man kan laste ned med norsk tale, så jeg håpte da at det var en side e.l som hadde audio filer til filmer uten å måtte laste ned hele filmen på nytt liksom.