Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3955
Hallo,

irriterende greie - hver gang jeg logger på med denne pc'en kommer jeg til samme greiene - samme uleste pm fra 3.november, siste innlegg skrevet er de samme osv. Men forumlisten ser riktig ut. Hva faen skjer!????????????

BLIR JEG HACKET!? ()
Om det er Firefox du bruker er det flere som har hatt problemer, først og fremst med at forsiden ikke oppdaterer, men det kan tenkes at det gjelder flere ting også.
Jækla rart. Bruker Firefox ja, på Ubuntu 18.04(det spiller kanskje ingen rolle?)

Skrev dette innlegget bare for å se hva som skjedde. Sjekket etter å ha postet, fant det ikke igjen og trodde ikke noe var skjedd...Lurer på hvor mange ganger jeg har gått inn og svart på de samme trådene som var aktuelle for noen uker siden.

«Forumlisten ser riktig ut». Master of perception, lol
Sist endret av Tøffetom; 11. november 2020 kl. 17:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er noe feil i cache-headerene på freak som får firefox til å trippe litt.
Det jeg har gjort er at jeg har endret browser.cache.check_doc_frequency til 1 etter forslag fra en annen på forumet. Vær klar over at dette vil sørge for at caching rett og slett blir disabled for alle nettsider, så ikke helt optimalt.

Du kan lese mer om den konfigurasjonen her: http://kb.mozillazine.org/Browser.ca..._doc_frequency
Sist endret av etse; 11. november 2020 kl. 17:29.
Sitat av etse Vis innlegg
Er noe feil i cache-headerene på freak som får firefox til å trippe litt.
Det jeg har gjort er at jeg har endret browser.cache.check_doc_frequency til 1 etter forslag fra en annen på forumet. Vær klar over at dette vil sørge for at caching rett og slett blir disabled for alle nettsider, så ikke helt optimalt.

Du kan lese mer om den konfigurasjonen her: http://kb.mozillazine.org/Browser.ca..._doc_frequency
Vis hele sitatet...
Fett. Tror jeg holder meg til å bruke andre enheter til freak, ingen grunn til å våse online med den PC-en uansett.

Men takk for svar!
Sist endret av Tøffetom; 11. november 2020 kl. 17:38.
Midlertidig løsning jeg bruker: trykk på freaklogoen og når den er lastet inn trykke på oppdatering. Fungerer, om enn litt tungvindt.
Jeg har som vane å trykke ctrl+f5. Både på forsiden og i de trådene jeg leser.