Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 581
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har vært uten subutex et par dager får å teste ibogain. Jeg har tatt ca en tredjedel av full dose. Fikk ikke særlig effekt av det.

Jeg glemte meg og tok litt subutex i sta. Er det farlig i kombinasjon med ibogain?

Vil subutexen ha noen effekt eller har ibogainen jeg tok gjort noe som gjør at effekten av sub ikke kommer?

Takk for svar
Potensielt dødelig kombinasjon, skal vi tro ibogasider det tok 2 sekunder å google seg til.

Hadde jeg vært deg ville jeg ringt legevakt og giftinformasjonssentralen med en gang...
Sist endret av Våtfisk; 7. oktober 2020 kl. 19:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vanskelig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Farlig som faen.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det gikk helt greit, jeg tok en såpass liten dose at det hadde en totalt minimal effekt. Jeg tok samme dosen må med ibogain. Får ibogain subutex til å miste effekten?