Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1264
Har fått tak i noen 2mg hundebein, men lurer på framgangsmåte ved iv bruk. Må de kokes? Er det bare å filtrere som med speed?

Trenger ingen moralpreik.
ja de må kokes, pleier å ha i 0.5ml 40-60% sprit men går uten. Er ikke så mye å skryte av synes jeg de bare funker med en gang og så går de over veldig fort. Alltid brukt wheel filter, koster ingenting på wish ebay osv
Trådstarter
2 0
Har vaneligvis dratt i nesen, får du ikke noe mer kikk iforold til nasal og oralt? Er bedre å bare dra dem i nesen?
De tas jo opp type 90% i magen, og når du skyter ligger mye stoff igjen i skeia, pluss varigheten er så kort når du skyter det. Det er kun værdt det vist du skal blande et skudd med speed med litt xanor, men jeg gidder aldri å skyte benzos når de tas opp 90% eller mer i magen, morfin derimot gir bare 30% kanskje i magen, men tilnærmet 100% når du syter, så det har noe for seg.

Ikke meningen å lage moralpreken som du ikke ønsket, men du får mest rus ut av pillene ved å spise dem. Garantert, jeg er junkie til siste slutt, jeg gidder ikke skyte sånt smådritt som funker lengre og bedre i magen likevel. Gi meg et halvgram med speed så finner jeg frem sprøyten før du vet ordet av det....¨

s
Uten at jeg har noe peiling på piller ville jeg tenkt at å skyte noe som tas opp bedre oralt er en såkalt "dum" idé.

Spesielt når du gambler med helsa for en suboptimal effekt.
Min erfaring med skyting av benzo er at det er bare hyppere som er noe vits i å trøkke. Xanor funker bedre i munnen. Men det er nå bare meg.
Vist jeg skyter benzo så er det kun midazolam som kommer på hetteglass, og kicker assen til hvem som helst selv om de drikker det også. Jeg fikk en full kopp/målebeger hos tannlegen og fikk total blackout halve dagen etter årevis med benzo bruk og misbruk. Skulle likt å skutt et halvgram med fart blandet i midazolam opplsningen, faen det hadde vært noe det, men det er ikke så lett å få tak i midazolam.

s