Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1385
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Som tittelen sier, så er jeg på jakt etter et program som skanner gitte mapper etter .rar biblioteker og pakker dem ut.

Kan gjerne være i stand til å legge den utpakkede filen i en annen mappe.

Noen som har noen gode forslag?
Om du allerede har winrar installert så burde det fungere ved å gjøre et filsøk etter rar-filer. Marker alle rar-filene og høyreklikk --> Pakk ut til...
Jeg ville implementert dette med 7zip og powershell tror jeg.

Noe ala.

Kode

get-childitem -recurse -path c:\ -name "*.rar" | foreach-object {7z.exe x $_}
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Trådstarter
Tanken er at programmet automatisk skal søke etter nye .rar biblioteker i en gitt mappe ved faste intervaller. For så å pakke dem ut.
Hvis formålet er å bruke programmet i en downloadmappe for torrents, så bruker jeg noe liknende.

Jeg har satt det opp slik at den extracter og så sletter rar-filene etterpå. Jeg er usikker på om det er en overvåkningsfunksjon i den, men jeg velger i alle fall så mange mapper jeg vil og så går den igjennom dem og sjekker om det er noe å extracte i dem.

Programmet heter The Extractor. http://theextractor.org/