Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Skal du til Hove 2012?
Ja, men holder meg til meg og mine. 2 5,56%
Ja, kan gjerne treffes å nyte litt god musikk sammen 12 33,33%
Nei.. 16 44,44%
kanskje 6 16,67%
Stemmegivere: 36. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  9 899
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Jepp festivalsommeren er på vei, og første stopp for meg er Hove 2012.

Er det fler av mine medfreaks som skal opp/ned til arendal og nyte været?

Hadde vært kult å treffes, hvis det er interesse for det.

Snakker ikke om å bo i samme telt her, men kanskje bare stikke på konsert sammen eller noe.
Det var planen, har vært der hvert år siden 2008.

Blir muligens Bloodstock på meg, og hvis det slår gjennom dropper jeg Hove.
Møtte opp på Freaktreffet i fjor, men Cappy var litt for sein, så jeg regnte med ingen møtte opp og baila. :/
Sist endret av RainbowDash; 14. mai 2012 kl. 14:22.
Det hadde vært moro å møte noen freaks ja Jeg skal nedover med et par kompisser, som alle er åpne for å møte folk

Musikken jeg hovedaklig kommer til å sjekke ut er Metall, Elektronika(dubstep), og hiphop/rap. Snoop må man jo få med seg
Jeg skal, får se hva som skjer lover ingenting men jeg kan finnes i kjempeform på strandcampingen innimellom knifeparty, flux osv
Pålitelig kilde
Bredesen's Avatar
Skal på Hove for første gang i år, og håper virkelig det kommer en del freaks så det blir mulig å ha et lite freaktreff.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Trådstarter
Sitat av ztaale Vis innlegg
Jeg skal, får se hva som skjer lover ingenting men jeg kan finnes i kjempeform på strandcampingen innimellom knifeparty, flux osv
Vis hele sitatet...
Ja skal på en ukes "rallatur" selv.. så dette er ikke skrevet i sten akkurat :P

Men kult å høre om det er noe stemning for det
Yeees, skal seff på Hove! Etter en så deilig festivalopplevelse ifjor så har jeg satsa enda hardere i år.
Partytelt, gode venner, pils og musikk. Vi er hvert fall to freaks fra min vennegjeng som gjerne er med på å møte noen andre freaks!
Dukker nok opp i denne bedrukne flyktningeleiren selv. Med hatt på hodet og moderat alkoholinntak!
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Trådstarter
Kan vi ikke gjøre det enkelt for hverandre?

Skriv ut et A4 ark med freaken på og heng det på teltet hvis du er interessert i å møte medfreaks..

Det henger sikkert ikke mer enn en dag eller to, men da har man prøvd i allefall
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Kan vi ikke gjøre det enkelt for hverandre?

Skriv ut et A4 ark med freaken på og heng det på teltet hvis du er interessert i å møte medfreaks..

Det henger sikkert ikke mer enn en dag eller to, men da har man prøvd i allefall
Vis hele sitatet...
Camp Hælvette hadde Freaken hengendes på partyteltet, så jeg fant lett veien dit, ble ikke få turer dit heller.
Sist endret av RainbowDash; 14. mai 2012 kl. 14:56.