Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1017
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Leste just på spill.no: http://www.spill.no/default.aspx?sec...tikkel&id=1568

At Crytech har sagt at det vil komme en ny Xbox konsoll neste år. Eller rettere sagt den vil bli annonsert til neste år.. Jeg kjenner jeg allerede gleder meg til E3 2012

Jeg håper de tar til vett og lager en fullstendig ny Spillbutikk. Der alle nye spill kan kjøpes gjennom Xbox fra dag 1. Fremfor slik det er nå, at de kun selger spill som de ikke tjente nok penger på, eller bestselgere 1 år etter release..

Satster også på Appstore og nettleser.. Noen tanker?
Xbox, Xbox 360, Xbox 720. Syntes "Xbox 720" høres rart ut. I 2020 heter Xbox'en "Xbox 1440" . neida
Er egentlig Ps boi, men Xbox har jo imponert mer en ps, så kan godt hende jeg ender opp med en 720
Sitat av K1ngspm Vis innlegg
Xbox, Xbox 360, Xbox 720. Syntes "Xbox 720" høres rart ut. I 2020 heter Xbox'en "Xbox 1440" . neida
Er egentlig Ps boi, men Xbox har jo imponert mer en ps, så kan godt hende jeg ender opp med en 720
Vis hele sitatet...
Forandringen fra xbox til 360 var da mye mindre en ps2 til ps3?
Xbox 360, og Xbox 720 og 1080... snakker vi HD kvalitet? :O
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Forandringen fra xbox til 360 var da mye mindre en ps2 til ps3?
Vis hele sitatet...
Var ikke sånn jeg mente da. Mente heller at Xbox har bedre kommunikasjonssystem osv
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det blir nok annonsert i januar skal du se :-)
Er jeg den eneste som nesten gleder meg mer til et nytt Time Splitters!?
Gledes veldig til ny xbox!
Håper kanskje litt mye nå, men det hadde vært en utrolig fet liten detalj om den har kommet med "stemmestyring", altså bare ta spaken og si "Xbox, start" ^^,
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Trådstarter
Sitat av Foretningssans Vis innlegg
Det blir nok annonsert i januar skal du se :-)
Vis hele sitatet...
Hva vet du? :P
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Xbox 360, og Xbox 720 og 1080... snakker vi HD kvalitet? :O
Vis hele sitatet...
nei.. vi snakker grader.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Hva vet du? :P
Vis hele sitatet...
Jeg veit nok :-D
Er spent på å se om Microsoft velger å pynte litt på online systemet
Trengs for all del ikke, men de overasker stadig