Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 453
Det har seg slik at jeg fikk veldig lyst til å spille command and conquer: red alert 3 igjen etter en lang tid, men nå finner jeg det ikke igjen på harddisken.

Jeg var da veldig sikkert på at jeg faktisk hadde installert det, selv om jeg ikke fant det ved søking o.l. Jeg gikk da inn på "avinstaller eller endre et program" for å se, da jeg tenkte det var et like godt sted å lete som noe annet. Jeg fant da ut at jeg faktisk hadde spillet installert på maskinen. Jeg fikk ihvertfall alternativet om jeg ville avinstallere det.

Så liksom, hvor er spillet mitt blitt av? Jeg har leitet gjennom hele PC'en både på lokal disk C, D og P(ekstern harddisk).

Til de som måtte lure, nei, jeg har ikke cd'en og jeg har aldri hatt det heller.

Noen som vet hva dette kan være?
Hvis du sletter et spill manuelt (altså, ikke avinstallere) så ligger fremdeles spillet som "installer" i den lista der. Du har nok bare glemt at du har sletta det
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Evt. har du lagt det "et lurt sted," dvs. utenfor Programfiler. Søk etter filnavn på EXE-fil eller liknende? Finner du den ikke da får du bare reinstallere.
Morgul, jeg sletter aldri spill manuelt. Jeg har aldri gjort og kommer sikkert aldri til å gjøre det heller. Men jo, det er jo det som høres mest logisk ut for øyeblikket.

Robhol: Jeg har søkt på alt som går an å søke på for å finne det. Problemet er at jeg har slettet torrent filen - altså at jeg ikke har noen ting å reinstallere. Jeg hadde en "nocd-crack" til det, så jeg slapp å mounte eller brenne det ut.


Men hva hvis jeg faktisk har slettet det manuelt, er det da mulig å gjenopprette det på noen måte i og med at det fortsatt er installert...?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Ikke etter såpass lang tid. Download på nytt, det er ikke så vanskelig og bør gå på noen få timer.
Du kan selvfølgelig gjennopprette det ved diverse programmer (når du sletter en fil så "ligger" den der enda, men du forteller pc`en at denne plassen er ledig) men hvis det er lenge siden så kan områdene på disken være skrevet over flere ganger og da vil du slite litt med tanke på korrupte filer og div.

søk på "datarecovery" eller noe i den duren på google

Du har ikke sjult mappen da? Har du på "vis sjulte filer"?


Letteste ville vel kanskje være å bare laste det ned igjen :P
Prøv å velge "avinstaller" i add\remove programs, hvis den faktisk begynner å avinstallere ligger det fortsatt inne en plass.