Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 620
Beklager hvis dette er feil underforum, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle sette denne tråden.

Det har seg slik at torrenter som jeg laster ned rett og slett ikke vil leeche - de laster ikke ned. De bare står der og så skjer det ingenting.

Jeg har hatt dette problemet i snart en uke nå, alt var perfekt før - god hastighet og alt jeg trengte. Jeg bruker den nyeste versjonen av Utorrent, jeg har ikke åpnet eller rotet med noen av portene, og jeg har egentlig ikke gjort noe som helt utenom å laste ned. Jeg vet også med hundre prosent sikkerhet at torrentene jeg prøver å laste ned har seeds.

Såå.. Idé'er?
Bytt program. Utorrent sluttet å fungere hos meg for et par år tilbake, så byttet jeg til det som nå heter Vuze.
Så det er ikke slik som jeg har hørt i alle år at Utorrent er det beste og raskeste programmet for torrenter?
Utorrent er det beste programmet etter min mening, aldri hatt no problemer med dette.

Er det public-tracker eller private?
Sist endret av skogland; 21. juli 2009 kl. 22:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg vet ikke helt hva som menes med public-tracker eller privat-tracker. Men jeg antar jeg har public i og med at jeg laster ned fra en offentlig side som alltid har mange seeds på torrentene sine. Og det står at det er 205seeds på torrenten. "0 of 0 connected (205 in swarm)" står det. Hvorfor klarer jeg ikke å connecte lengre? Jeg klarte det for mindre en uke siden liksom.

Jeg føler meg nå veldig flau over å ha laget denne tråden. Jeg fikset problemet selv med en så enkel løsning som å avinnstallere utorrent og så installere det på nytt.

Så ja. Thread closed.
Sist endret av Boo-Boo; 21. juli 2009 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Utorrent er da ikke noe raskere enn andre programmer. Kommer vel helt ann på torrentsiden din og bredbåndet ditt, eller tar jeg feil? Jeg har hvertfall alltid fått fullt utbytte av bredbåndet mitt uavhengig av programm.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg vet ikke helt hva som menes med public-tracker eller privat-tracker. Men jeg antar jeg har public i og med at jeg laster ned fra en offentlig side som alltid har mange seeds på torrentene sine. Og det står at det er 205seeds på torrenten. "0 of 0 connected (205 in swarm)" står det. Hvorfor klarer jeg ikke å connecte lengre? Jeg klarte det for mindre en uke siden liksom.

Jeg føler meg nå veldig flau over å ha laget denne tråden. Jeg fikset problemet selv med en så enkel løsning som å avinnstallere utorrent og så installere det på nytt.

Så ja. Thread closed.
Vis hele sitatet...

Jeg fikk samme problem etter update av uTorrent.

Men jeg innstalerte gamle versjonen igjen så funket det.
Men nå får jeg vel bare innstallere nyeste uTorrent på nytt.
Jo er båndbredden det går på, men µtorrent tar ikke så mye plass og bruker mye mindre datakraft en f.eks vuze som er stappa full av all mulig dritt.
Likte vuze før når det het azerius(?) men lasta det ned igjen for kansje et år siden og fy faen for et program, de har ikke kjønt at det enkle er ofte det beste isåfall.
Vuze er helt utmerket Bra program, anbefales sammen med utorrent selvom jeg har hatt problemer med utorrent og ikke vuze.