Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 754
Hei.

Enkelt spørsmål. Jeg bare lurte på hvordan man kan synkronisere filer med windows media player. Istedenfor PC Suite som følger med.

Jeg kobler min nokia til med USB'en, men windows media player finner ingenting. Det er som om den ikke er der i det hele tatt... Hva kan dette være?
Dukker enheten (minnekortet?) opp i min-datamaskin?
Hvis ikke så må du nok endre instillingene på mobilen, evt. installere driverne på pcn.
Nokia Xpressmusic skal jo liksom være en drag og drop mobil, å flyttemusikk skal være som å hive filer over til en usbstick. Den bør da også oppføre seg som en usb-stikk, minnekort.

Det bør derfor ikke være noe problem å legge inn musikken i biblioteket. Disse kan da jo bare spilles av når du har mobilen koplet til. Vet at denne funksjonen fungerer i itunes i alle fall.
Viss det var dette du mente da..?

Eller tenkte du på at mediaplayer automatisk kopierer over musikken du har på mobilen som du ikke har på pcen, over til pcen og omvendt? på en måte som ipod og itunes?
Nei. Ingenting dukker opp i min datamaskin. Ikke noe minnekort eller noe. Og pc'en sa til meg at den installerte driverne da jeg koblet mobilen til. Så det har jeg jo gjort.

LazySunday: Det store problemet her er jo at PC'en finner jo ikke telefonen i det hele tatt. Jeg vet ikke hvor jeg skal finne noe bibliotek eller minnekort. Jeg husker jeg har brukt windows media player til å kopiere mp3 filer over til telefonen før. Men det er lenge siden. Jeg har reinstallert windows siden den gang og alt...
Du kan synke det meste med mediamonkey. Alt jeg har prøvd hvertfall, og det funka med min gamle expressmusic-mobil.

Hvis pcen ikke finner mobilen i det hele tatt burde du skjekke kabel eller telefon.
har en xpress music selv, aldri hatt noe problem..

selv har jeg kjøpt denne, for å slippe ledningsmaset når jeg hiver musikk inn på mobilen..
i tillegg kan du slette den musikken allerede ligger på minnekortet, som du ikke har anledning til fra telefonen.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Når du har telefonen koblet til via USB så vil den oppføre seg som andre ting du kobler til som USB-stasj. Dvs. at du vil finne telefonen under Min Datamaskin f.eks. Bare åpne mappen der og dra over de filene du trenger. Ellers er Nokia PC suite smooth som faen til dette bruket.