Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2389
Noen som vet av bra privat psykolog i trondheimsområdet? I hovedsak snakk om utredning for div konsentrasjons/oppmerksomhetsvansker osv.
Helst med refusjon så det ikke blir så innmari kostbart.
Du kan sjekke her, og kontakte de eller få fastlege til å kontakte de om det blir for mye akkurat nå.
Lykke til, håper du får hjelpen du trenger.

https://www.helfo.no/pa-vegne-av-pas...driftstilskudd
Sist endret av _abc_; 19. februar 2021 kl. 21:02.
Har sett innpå der, tenkte kanskje litt mere spesifikk men takk likevel Fikk et navn av fastlegen idag som jeg søkte opp på legelisten uten hell hehe.
Om du har vært til offentlig psykolog og blitt utredet for ADHD og ikke fått diagnosen, så tror jeg ikke utfallet blir annerledes om du går til en privat?
Har selv diagnosen og det foregår akkurat på samme måte både offentlig og privat.
Tok den offentlig når jeg var rundt 15år og privat igjen når jeg var 25år

Bare legge til at de allerede hadde de grunnleggende opplysningen fra første gang.
Men spørsmål og den greia der er helt samme
Sist endret av Reko3; 19. februar 2021 kl. 22:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Reko3 Vis innlegg
Om du har vært til offentlig psykolog og blitt utredet for ADHD og ikke fått diagnosen, så tror jeg ikke utfallet blir annerledes om du går til en privat?
Har selv diagnosen og det foregår akkurat på samme måte både offentlig og privat.
Tok den offentlig når jeg var rundt 15år og privat igjen når jeg var 25år

Bare legge til at de allerede hadde de grunnleggende opplysningen fra første gang.
Men spørsmål og den greia der er helt samme
Vis hele sitatet...
Vet at det er akkurat samme greia, men jeg vil begynne med blanke ark av forskjellige grunner.

Sitat av Reko3 Vis innlegg
Om du har vært til offentlig psykolog og blitt utredet for ADHD og ikke fått diagnosen, så tror jeg ikke utfallet blir annerledes om du går til en privat?
Har selv diagnosen og det foregår akkurat på samme måte både offentlig og privat.
Tok den offentlig når jeg var rundt 15år og privat igjen når jeg var 25år

Bare legge til at de allerede hadde de grunnleggende opplysningen fra første gang.
Men spørsmål og den greia der er helt samme
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvorfor du tok den pånytt?
Sist endret av NokErNok; 19. februar 2021 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Vet at det er akkurat samme greia, men jeg vil begynne med blanke ark av forskjellige grunner.



Kan jeg spørre hvorfor du tok den pånytt?
Vis hele sitatet...

Var kun for at den måtte fornyes da jeg slutta på medisiner når jeg var 17 eller noe sånt. Tok medisinene veldig frem og tilbake da concerta fungerte svært dårlig.
Så var det noe med at man kan vokse ifra diagnosen eller noe sånt, husker ikke helt hvordan det var Har vell noe med diagnosen at jeg får med meg ca 15% av det som blir sagt