Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3685
Fikk tak i denne igår. En kompis av meg sa det var amfetamin. Men det er helt seig. Hvis det er amfetamin, hvordan tørker jeg den opp?
Du legger ikke ved bilde.
Men går ut ifra at det er marsipan, som det kalles.

Kakk det opp på et fat, la det ligge noen timer, kakk mer, la det ligge, kakk mer... Sånn vi gjorde det iallefall. Føler at ting blir waste om det varmebehandles stemmer sikkert ikke men.
Normalt så ser det ikke slik ut. Jeg har i hvert fall aldri sett det i den formen. Men det er godt mulig det er amfetamin i det der, selv hadde jeg vært skeptisk hvis noen skulle selge meg det der.
Hvis det er speed så er det metamfetamin tror jeg. Ville styrt unna
Sist endret av Bothrops; 5. februar 2021 kl. 21:24.
Har heller ikke sett slik "amfetamin" før. En ting er fargen, og en annen er fasongen. Ser jo bare ut som en brun gugge i en zip-pose?
Var borti rosa amfetamin i 2014, men den var adskillig tørrere/hardere enn det der.
Ville absolutt ha testa den, før den drar oppi nesa di.

Marsipan-amfetamin ser mer ut som modelleire. Det der ser ut som væske.
Kålrabistappe?

Jeg har fått alle mulig slag farger og konsistenser, men
aldri så mørk tror jeg.
Hvordan lukter det?
Det der så merkelig ut, amfetamin har somregel en eller annen hvitnyanse eller svak gul/rosafarge, lukter stramt og kjemisk, våt amfetamin er ikke uvanlig og de gangene jeg har fått det så lar jeg bare posen ligge åpen en dag eller to så tørker den opp
lukter det grønnsaker?
Hvis det lukter skikkelig kjemiske blomster så er det kanskje pepper
Sist endret av Bothrops; 5. februar 2021 kl. 21:39.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ser ut som om det kanskje er litt forskjellige speed og meth typer blandet sammen i en pose da blir det ofte kjemiske reaksjoner og det kan ende opp med å se ut som dette... hva lukter det?
Tror du heller har fått noe Toro ja
Jeg har sett den møkka der ett par ganger. Aldri testet det på kit eller noe, så mye mulig det er meth eller en annen amfetamin lignende substans, men folk blir speeda på det i hvertfall. Lukter det litt fiske aktig? Fikk det til å bli hvit pulver ved å aceton vaske det i to omganger. Mistet halve vekta. Har ikke testa det selv, men folk sier det er "speed"
Det lukter skikkelig amfetamin. Men hvordan tørker jeg faenskapet skikkelig?
Luft. Hakk. Luft
Vær forberedt på vekttap.
Kanskje så mye som halvparten.
Sitat av Smule09 Vis innlegg
Det lukter skikkelig amfetamin. Men hvordan tørker jeg faenskapet skikkelig?
Vis hele sitatet...
1. Legg alt på en tallerken,
2. Hakk opp
3. Tørk

repeat 2 og 3
Har sett sånn speed i Trondheim og gutta krutt sa den var bra. Jeg for min del styrte unna da jeg ikke vil ha det greien der i årene mine

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Hvis det er speed så er det metamfetamin tror jeg. Ville styrt unna
Vis hele sitatet...
Tja, det kan vel diskuteres. Alle like metamfetamin. Har du prøvd å røyke eller skyte crystal meth? Det er det som virkelig river skinnet av pølsa.
Er stort sett bare å holde en liten tale om hvor digg det er med "skikkeliig ren amfetamin" før man skamløst serverer metaen så biter alle på 100% av gangene.

Sitat av Smule09 Vis innlegg
Det lukter skikkelig amfetamin. Men hvordan tørker jeg faenskapet skikkelig?
Vis hele sitatet...
Kakkopp og legg det på varmegulvet på badet
Sist endret av TrippyKing; 6. februar 2021 kl. 20:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Smule09 Vis innlegg
Fikk tak i denne igår. En kompis av meg sa det var amfetamin. Men det er helt seig. Hvis det er amfetamin, hvordan tørker jeg den opp?
Vis hele sitatet...
Bruk av testkits er vel den eneste foruftige løsningen her. Da vil du få svar på om det er amfetamin og om det eventuelt er tilsatt andre stoffer. Sjekk ut testkitsnorge.no
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd en ala samma farge i trondheim for noen år siden, ble speeda ut av helvete av en dropp 0,1 de, men mann kjente en dominerende rus av meth, og ikke dekstro. Ser jo litt suspekt ut med karamellsaus i posen. Lukter det pepper, er det garantert GODpepper. For din egen helse, bruk testkit.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Tja, det kan vel diskuteres. Alle like metamfetamin. Har du prøvd å røyke eller skyte crystal meth? Det er det som virkelig river skinnet av pølsa.
Er stort sett bare å holde en liten tale om hvor digg det er med "skikkeliig ren amfetamin" før man skamløst serverer metaen så biter alle på 100% av
Vis hele sitatet...
Har bare droppa det.
Alt er forbedret i forhold til vanlig amfetamin. Mer eufori, mer gass, værre nedturer og værre psykoser. Problemet er kanskje ikke metamfetamin i seg selv. Jeg syntes det var problematisk når man fikk metamfetamin servert som amfetamin, og ikke hadde planlagt å være propell i 50+ timer av en dropp.
Sist endret av Bothrops; 7. februar 2021 kl. 12:40.
Ren Amfetamin er luktfritt.. shiten de blander inn som lukter
Nå har jeg aldri vært noen garva speedfreaker på tross av å ha tilbragt kvalmende mye tid med de, har sett og lukta på maaange batcher. Men dette ser jo ut som vakumpakka kimchi... Altså fermentert grønnsaker og sjødyr. Hva faen? Jeg ville først og fremst gjort selger oppmerksom på det da jeg mottok pakken. Er dette "normalt"? Dette betales i dyre dommer for?: Kan ikke se for meg folk selge dette rakrygget. Og enda mindre at folk betaler for dette uten å komme tilbake på døra til selger med motorsag og hagle.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd en ala samma farge i trondheim for noen år siden, ble speeda ut av helvete av en dropp 0,1 de, men mann kjente en dominerende rus av meth, og ikke dekstro. Ser jo litt suspekt ut med karamellsaus i posen. Lukter det pepper, er det garantert GODpepper. For din egen helse, bruk testkit.
Vis hele sitatet...
Så fordi du har prøvd pepper som som så ut som kimchi, men likevel var god, så er denne på bildet også god så lenge den "lukter pepper"? Du trekker litt raske konklusjoner syntes jeg.

Er det noe slags allmennkunnskap eller kilder som tilsiet at rød guffe = god pepper?
Sist endret av knert1; 7. februar 2021 kl. 14:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så noe lignende for mange år siden, det var vistnok base. (Ikke ferdig produkt) Folk rullet en liten kule som de svelget, funket bra.

Nå er det jo umulig å si ut fra et bilde at det er snakk om samme, men ser helt likt ut.