Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5291
YOUNG&HEARTLESS
tomax666's Avatar
5 2
Er det noen som kjenner til disse blå valiumene? Eller har erfaring fra de.
Blå med delestrek kommer på brett á 15stk.
Finner lite eller ingen feedback noe sted på nett. De er vist produsert i Bosnia.
Sikker på at det ikke er apaurin du mener?
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.drugs.com/international/bosaurin.html

Ja, det er diazepam fra Bosnia. Ingenting spesielt med de.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Gjorde nettopp litt "research" på de. Virker gode. Fra Bosnalijek (produsenten) står det: "PVC / Al-blisterpakning i 15 tabletter." og at tablettene er blå, runde i form, med en delestrek på midten. Aldri prøvd disse selv, men virker som det blir samme greia som Apaurin, Bensedin osv...
Alle disse typene er fra forskjellige produsenter i land på Balkan;
(Bensedin) Galenika a.d - Serbia
(Apaurin) Krka, d. d - Slovenia
(Bosaurin) Bosnalijek - Bosnia-Hercegovina

Ville legge til at du finner det meste av type FK-Tekst for baltiske medisiner ved ved å søke hær: https://mojlijek.com/
Sist endret av Hasjoman02; 7. februar 2021 kl. 22:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tomax666 Vis innlegg
Er det noen som kjenner til disse blå valiumene? Eller har erfaring fra de.
Blå med delestrek kommer på brett á 15stk.
Vis hele sitatet...
Synes ikke de er noe særlig gode.

Føler det er noe som "skurrer"
▼ ... flere år senere ... ▼
Bosaurin 10mg Diazepam, er noe av dem bedre benzone jeg har spist og selger mengder av. Slutta og spise Xanax jeg etter jeg fikk god kontakt på disse....
Jeg har noen brett av disse pr dags dato og synes ikke dem er noe spesielt gode.. Men nå spiser jeg for det meste enten xanax eller rivotril eller en blanding av rivo/xanax. Har dog da også veldig høy toleranse når det kommer til piller generelt. Men spist 3stk idag og merker fint lite. Tar bort ubehag såklart og hjelper på og ikke være dårlige ( trapper meg ned for og gå av nå, og ta en liten pause fra piller)

Men etter min mening syns jeg ikke det er noe spesielt bra.