Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2889
Hater og røre ut pulver og drikke det.
Misliker sterkt og ta tabletter som er et rimeligere alternativ en kapsler.

Er det lovlig og bestille utstyr for å lage egne kosttilskudd kapsler?

Ser jo at jeg kan spare glatt 3 lapper i året
Uvaksinert 👍
Ja, lovlig
Du kan jo bare bestille tomme gelatin kapsler på nett. Men er hensikten her å lage kapslene selv?
Skal ikke lage de selv ��

Men tenker sånn kapsel fyller og kjøpe tomme kapsler ja ��

Feks 100gram ashwagandha er mye rimeligere og fylle selv.

Har bare hørt noe om at pille presser blir stoppa
Kapsler kan du kjøpe helt lovlig, og til og med brett som lar deg fylle 100 i stk om gangen. De holder kapslene oppreist inntil hverandre i plate med masse huller i, så fyller man enkelt fra toppen.
Ikke for å kapre diskusjonen, men er pillepresse ulovlig? Det høres jævlig teit ut, men forundrer meg ikke. Jeg har tenkt veldig på det samme, gjerne fylle tomme kapsler med rå cacao eller medisinsk lovlige sopper man kan dyrke selv som f,eks lions mane. Det gir liksom ingen logikk at denne plastdingsen skal være forbudt annet en oppkonstruert redsel for at noen kan finne på og lage å omsette "narko".


https://www.ebay.com/itm/100-Holes-C...0AAOSwoAlfatlG
Sist endret av pipestilk; 23. februar 2021 kl. 18:47.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Ikke for å kapre diskusjonen, men er pillepresse ulovlig?
Vis hele sitatet...
sånn jeg har lest meg opp på det så er ikke politiet særlig glade i pillepresser, går nok under det samme som HB apparat bare værre
https://www.adressa.no/nyheter/sortr...cle8926071.ece

dog går nok greit hvis du bare kjøper formen og stempel så du presser med med en jekk eller noe, men serie maskiner er nok værre da vi dødelige ikke trenger pillepresse