Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1991
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Leser man skal være forsiktig med alkohol på betablokker. Jeg er helt frisk, alle ekg fine, røngten fin, negativ for propp og infarkter, bare har litt høy puls så tar 12,5 mg zelo-sok på morningen og 12,5 mg før seng. Kjøpte en vi flaske idag og har drukket halvparten av den 9,5 % alkohol. Drikker aldri, kanskje 2-3 ganger i året. Er det innafor? Eller burde jeg la alken gå ut av kroppen før jeg tar betablokk?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk på det et år eller to mens jeg hadde heftig alkoholmisbruk. Skjedde ingenting og merka ikke no forskjell.

Paradoksalt nok fikk jeg det pga høyt blodtrykk, som trolig skyltes alkoholmisbruk, snus og overvekten alt ølet førte med seg. Huff for et liv jeg levde. Uansett, det du lurer på står i pakningsvedlegget. Spiller nok ikke mye rolle om du tar tabletten før eller etter alkoholinntak antar jeg.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gikk på det et år eller to mens jeg hadde heftig alkoholmisbruk. Skjedde ingenting og merka ikke no forskjell.

Paradoksalt nok fikk jeg det pga høyt blodtrykk, som trolig skyltes alkoholmisbruk, snus og overvekten alt ølet førte med seg. Huff for et liv jeg levde. Uansett, det du lurer på står i pakningsvedlegget. Spiller nok ikke mye rolle om du tar tabletten før eller etter alkoholinntak antar jeg.
Vis hele sitatet...
Takk for svar mann nei, bruker quetiapin og, har drukket masse på det og der også fraråder de alkohol men sånn er det vel med ibux og hehe.