Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2695
Anonym bruker
"Kvalm Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Lurer på om det har mye og si å trene mage når man er på gear? Vet at abs’a ligger under fettet, men vil dem liksom bygge seg utover til en «pack» etter hvert? Hvordan gjør dere og evt erfaring? ) takker på forhånd
Anonym bruker
"Kvalm Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Går forøvrig på testo, winstrol og tren a. halvveis i kuren.

30 mg winstrol oral daglig

500mg testo i uken

350mg trenace i uken

Holder moderat kaloriinntak og høyt proteininntak. Om det har mye og si så har jeg hvertfall lagt det til��
Du har ikke peiling på hva du driver med.0
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går forøvrig på testo, winstrol og tren a. halvveis i kuren.

30 mg winstrol oral daglig

500mg testo i uken

350mg trenace i uken

Holder moderat kaloriinntak og høyt proteininntak. Om det har mye og si så har jeg hvertfall lagt det til��
Vis hele sitatet...

Maten er jo selvfølgelig ekstra viktig på kur. Hvorfor du kjører wknestrol sammen med det der skjønner jeg ikke.
Kjører brae trenbomone og testo og ha ca 1000 kalorier i overskudd. Mye fett, riktig karbo (grov pasta, ris osv) og masse proteiner selvfølgelig.


Mage og kjernemuskulaturen er det altid lurt å trene selvom du får kjørt igjennom litt når du kjører knebøy, markløft og andre baseøvelser
Selv kjører jeg mage før bein.
Kjører et 2 splitt program som er veldig effektivt.

Jeg boler dog ikke lengre og hsr fått veldig gode resultater, men når jeg ikke trener eller eller jobber så spiser jeg stort sett. Mye.

Når du boler trenger du enda mer mat.

Winestreolen kan du spare til uke 8-10 viss du trenger å cutte. Ikke sikkert du trenger å cutte etter trenbolne kur for i min erfaring kan jeg spise masse ekstra kcal på trebolone og fortsatt ikke gå opp i fett.


Du høres veldig uerfaren ut til å bole siden du ikke en gang vet hva du burde spise.


Hva er målet med kuren? Styrke eller masse?

Hva får deg til å tro at du kan gå opp i vekt uten nokst på steroider?

Maten er det mest anabole som finnes og du vil ikke få ordentlige gains uten å ligge i overskudd.
Er sikkert ikke helt vitenskapelige riktig dette, men det er det jeg hsr gjort og som har fungert for meg.


Veldig mange som tror trening betyr underskudd av kalorier, men det er kun i små faser man gjør det for å kutte.

Når amn tar steroid kur er det ikke for å kutte, men for å bygge muskler, cutte gjør man siste ukene eller etter kuren.

Det er å laste bort helsen din og steridene og ta en kur for å kutte

Særlig om det er første kuren da du har stort potensiale til å legge på deg masse muskler siden kroppen reagerer veldig kraftig på steroidene.


Lag en ordnelti kostplan. Spis masse kjøtt og grønnsaker og litt grov ris/pasta.

Ta litt ekstra a protein i form av pulver, proteinbar, protein pannekaker osv.


Selv tar jeg ca 80 gram protein ekstra ila dagen som sikker er overkill, og spise rundt 500-700gram fisk/kjøtt


Løper 3 dager i uka og går ikke opp fett % men blir hele tiden større og sterkere

. Brukere 5x5 program i 2 Split


German volum training kan være veldig fint første steroidekur om målet ditt er å legge på deg masse.

. Du kan kjøre noen superset med armer f. Eks.

Hvor ofte setter du trenbolonen? Acetstet går ganske fort ut så annenhver dag er best.