Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3955
Hei freaks, søker hit for gode råd.

Jeg tror tiden er inne for å ta litt ny utdanning, og jeg vurderer å klinke til med en bachelor.

Jeg tror det står mellom:
Human Resource Management
Ledelse, Politikk og bærekraft
Økonomi og ledelse

Noen som har utdanningene eller kjenner til dem? Jobbmuligheter osv? en eller annen form for erfaringer, eller kjenner noen osvosv?

Trenger all form for input, særlig ang. jobbmuligheter.
De mest interessante stillingene innenfor disse feltene her krever noen års erfaring. Alle tre vil være gode utgangspunkt for å komme deg inn på riktig spor, men du må tenke litt på hvilket spor du ønsker å gå for å komme deg dit. Økonomi og ledelse gir nok den største bredden som nyutdannet uten annen relevant erfaring.
Blåskimmelost: takk for svar! Ja jeg synes deg er vanskelig for studiene går jo noenlunde i samme retning, men det er ko kjedelig å utdanne seg til arbeidsledighet, slik at jeg ønsker jo ikke å gjøre utdanningen for spiss og snever.