Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 7691
Hei, jeg har en kompiss som er i millitæret og dermed ikke får røyket cannabis på grunn av tilfeldige urintester, men vi har tenkt litt på de forskjellige JWH og AM stoffene.

Er det noen av disse dere mener er bedre enn andre? Det er vell sativa-effekt det vi er mest ute etter. Jeg har jo sett at JWH-018 er/var veldig populært, men er det det "beste"?

Med "best" mener jeg rett og slett noe som minner mest om cannabis sativa rus. med minst mulig "noia" og den slags. Er det noen av stoffene som er enklere å få tak i eller å få gjennom tollen?
Kjøpte noen herbal highs røykemikser. Har prøvd Neder blends og "Blast Off!". Må si at blast off var noe av det beste jeg har prøvd. Fikk kjøpt det av en norsk nettbutikk før, men nå til dags er man nødt til å bestille utenlands (f.eks England). Er litt usikker på lovligheten rundt en del cannabiserstaninger, så du bør nok sjekke litt rundt på lovverk og sånn før du eventuelt bestiller noe. Desverre står det ikke alltid innhold på disse herbal highs'ene.
Sist endret av Kålroten; 29. september 2011 kl. 22:45.
AM2233, aldri fått noia på den og ikke hatt noe problemer med tollen

Har prøvd jwh-018, jwh-081 og am2233. Liker absolutt am2233 best

AM2233 er ikke ulovlig, men blir det stoppet i tollen så blir det destruert eller sendt tilbake. Man får ikke noe straff. Men husk og bestille innenfor EU =)
Jeg synes am-2201 er veldig bra,man blir fjern som faen.
Sist endret av JayHova; 30. september 2011 kl. 17:56.
Ville gått for jwh018, jwh081 eller jwh250.
Vil dere ha det most potente som finnes i denne sjangeren, så blir det am2201.

Men, et alternativ er å kjøpe ferdig blends som er mye mye mildere og nesten umulig og ta for mye av.

Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
AM2233, aldri fått noia på den og ikke hatt noe problemer med tollen

Har prøvd jwh-018, jwh-081 og am2233. Liker absolutt am2233 best

AM2233 er ikke ulovlig, men blir det stoppet i tollen så blir det destruert eller sendt tilbake. Man får ikke noe straff. Men husk og bestille innenfor EU =)
Vis hele sitatet...
Vet du eller noen andre om am og jwh deler toleranse evne?
Hvis ikke, gjør de forskjellige seriene det?
Bestilte nettopp 3g Blast-Off fra England, håper det slipper gjennom tollen. Gleder meg til å teste effekten, men har lyst til å blande det med 'the real deal' også og se hvordan det funker.
Sitat av Nebulas Vis innlegg
Ville gått for jwh018, jwh081 eller jwh250.
Vil dere ha det most potente som finnes i denne sjangeren, så blir det am2201.

Men, et alternativ er å kjøpe ferdig blends som er mye mye mildere og nesten umulig og ta for mye av.



Vet du eller noen andre om am og jwh deler toleranse evne?
Hvis ikke, gjør de forskjellige seriene det?
Vis hele sitatet...
Jeg synes jwh-018 og am2233 har ganske lik toleranse. Men synes jwh-018 er litt mere potent enn am2233, har fått nesten noia på 018 en gang, men aldri på 2233
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Jeg synes jwh-018 og am2233 har ganske lik toleranse. Men synes jwh-018 er litt mere potent enn am2233, har fått nesten noia på 018 en gang, men aldri på 2233
Vis hele sitatet...
Ok så am2233 ligger på linje med 018. 2201 er uten tvil mest potent. Men toleransen vokser så utrolig fort.
Så det jeg egentlig lurte på, er om dersom man bytter litt mellom am og jwh, vil man på den måten holde toleransen litt nede, eller vil det bli samme resultat uansett?
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
AM2233, aldri fått noia på den og ikke hatt noe problemer med tollen

Har prøvd jwh-018, jwh-081 og am2233. Liker absolutt am2233 best

AM2233 er ikke ulovlig, men blir det stoppet i tollen så blir det destruert eller sendt tilbake. Man får ikke noe straff. Men husk og bestille innenfor EU =)
Vis hele sitatet...

Hvordan kan de sende tilbake eller destruere hvis det ikke er ulovelig?
Sitat av selvmord Vis innlegg
Hvordan kan de sende tilbake eller destruere hvis det ikke er ulovelig?
Vis hele sitatet...
Det er fordi det går under legemiddellista, det vil si at det ikke er ulovlig, men du trenger resept. Fordi du (selvsagt) ikke har resept destruerer eller sender de pakken tilbake.

Og hvis du har resept på JWH eller AM stoffer, gi meg din fastlege!
Sist endret av Membranplan; 3. oktober 2011 kl. 11:51.
Ingenting kan erstatte cannabis.
Fysj JwH-xxx er no jævla dritt, Noia framkaller deluxe
Sitat av Sondre Vis innlegg
Fysj JwH-xxx er no jævla dritt, Noia framkaller deluxe
Vis hele sitatet...
Regner med du har prøvd ''jwh-xxx'' en gang, fikk noia og derfor legger alle jwh stoffer under noia lista?

Har selv røkt ett par gram av jwh-122 tidligere, og kan forsåvidt ikke si noe annet negativt enn at du blir ekstremt fort innrøkt.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Det er fordi det går under legemiddellista, det vil si at det ikke er ulovlig, men du trenger resept. Fordi du (selvsagt) ikke har resept destruerer eller sender de pakken tilbake.

Og hvis du har resept på JWH eller AM stoffer, gi meg din fastlege!
Vis hele sitatet...
Ja skjønte det når jeg leste det du skreiv å tenkte meg om en gang til, hehe... Men har nok ikke noe lege som gir meg dette på resept, da jeg heller aldri har prøvd dette, spurt legen, å at legen min er et rasshøl som hjelper meg uansett hva jeg spør om (utenom rus-sammenheng)
Sitat av selvmord Vis innlegg
Hvordan kan de sende tilbake eller destruere hvis det ikke er ulovelig?
Vis hele sitatet...
Fordi det ikke har noen konsekvener for de som jobber i toll og politi å gjøre feil. Toll og politi bruker legemiddelloven som en blanko-lov for å stoppe alt de føler for. Motivene deres for å gjøre dette er muligens edle, men det er nok en viss sjans for at denne praksisen vil stoppe opp hvis noen tar en sak opp i retten med en nogenlunde engasjert forsvarer.
Anbefaler små doser med psilocybin som erstatning.
▼ ... over en uke senere ... ▼
JWH-122, meget potent, mer beroligende og varer 2 til 3 timer (JWH-018 varer i bare ca. 30 min). Dosering ~5mg.
Drit i alt som begynner med "AM". Bare en anbefaling fra en som har erfaring.
Sist endret av Mexxy; 11. oktober 2011 kl. 18:03.
Hva er det som er galt med am2233 om jeg tør spørre?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen av JWH-stoffene som har sativa lignende effekter? Har bare erfaring med AM-2201 og det blir jeg ballefjern av, mer stein enn høy vel å merke.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som har vært borti Bob Marley leegal weed?? Kjøpte lovlig i kiosk i Auckland på NewZealand for to år siden. Det smakte og luktet ekkelt, omtrent som en blanding av krydder og intens røkelse, men FY som det funket! Rusen gjorde oss veldig lattermilde og susete i hodet.
Gikk tilbake til kiosken dagen etter og spurte om det var Salvie, noe det visstnok ikke var. Kan ikke huske at det sto noe på innpakningen heller. Har den dessverre ikke lenger heller, men minnes vagt å ha sett dette på nettet for mange år tilbake. Finner ingenting når jeg søker.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Deathproof Vis innlegg
Noen som har vært borti Bob Marley leegal weed?? Kjøpte lovlig i kiosk i Auckland på NewZealand for to år siden. Det smakte og luktet ekkelt, omtrent som en blanding av krydder og intens røkelse, men FY som det funket! Rusen gjorde oss veldig lattermilde og susete i hodet.
Gikk tilbake til kiosken dagen etter og spurte om det var Salvie, noe det visstnok ikke var. Kan ikke huske at det sto noe på innpakningen heller. Har den dessverre ikke lenger heller, men minnes vagt å ha sett dette på nettet for mange år tilbake. Finner ingenting når jeg søker.
Vis hele sitatet...
Det var mest sannsynlig en blanding av ikke-psykoaktive urter med en eller flere syntetiske cannabinoider tilført.

Hva det var er mer eller mindre umulig å svare på eller finne ut av, spesielt siden det var to år siden. Lovene oppdateres ofte. Det kommer nye "blends" veldig jevnlig, og det står veldig sjeldent på de hva de inneholder.
Har prøvd JWH-018, JWH-081, JWH-122, AM- 2201, MAM-2201, UR-144 og 5f-AKB48.

JWH-081 var den som ga mildest rus, altså null noia og er så si umulig å overdosere på, men samtidig var den ganske kjedelig.

Husk dette er mine erfaringer. For alt jeg vet, så kan JWH-081 være en kraftig psykose stoff for andre, men for meg så var det bare barnemat. Lignet på middels god hasj for min del.

Men ville holdt meg unna alt "syntetisk hasj". Eneste grunnen til jeg har prøvd disse typene, er rett og slett for å få en kraftig rus for å unnslippe virkeligheten, ikke for å kose meg.