Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1270
Hvordan virker det? Hva er rusdosen, hvor lenge varer det? Får man i det hele tatt rus eller er det bare boster? Bør jeg kjøpe noe bom? Eller noen pills?
Lyrica er ålreit det. Virker angstdempende, på høye doser kan du bli veldig sjanglete og kan minne om alkohol/være drita, så rus er det absolutt. Du kan nok kjenne en form for rus rundt 450mg. Bygger opp en toleranse ganske så raskt. Jeg bruker som regel lyrica alene men har tidligere brukt det samme med opiater og lyrica booster opiatene ganske så mye. Alkohol og lyrica syns jeg er ganske bortkasta, blir bare trøtt og slapp igrunn.

Jeg har pleid å få det av legen mot generell angst hvor jeg tok det ved behov.
Lyrica fungerer som en booster for bokstavelig talt alt av rusmidler, så du er advart. Pregabalin (lyrica) er et legemiddel som benyttes ved behandling av nevropatisk smerte, epilepsi og generaliserte angstlidelser.
🍁420🍁
Trådstarter
Dårlig funk er bare litt svimmel, har tatt 600mg og en pills. Kan ikke etterligne med benzo:/ funket mot abstinenser da.