Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1008
heisann!

tenkte jeg skulle legge inn ett inlegg her for å lette litt på meg selv, så jeg går rett på sak.


Det skjedde etter jeg trippa på flein 2 uker på rad og den siste helgen ble det 2 dager på rad, no som jeg har brent meg noe jevlig på. Nå har jeg vært sykemeldt i 1 måned, jeg har sittet inne for meg selv hele tiden,angst,depprisjoner,dårlig matlyst og dårlig selvtillit. Grunnen til att jeg legger inn tråden er att jeg nettopp fikk halliser IGJEN, det er helt jevlig, våkner etter en bad drøm om att jeg kutter meg selv i småbiter, å når jeg våkner står det to personer å stirrer på meg. NOIA og jeg blir ubeskrivelig redd, som noen skal drepe meg der å da, å knekker sammen å griner, men vet ikke hvorfor.
For å rette på innleget, det er helt forferdelig, kunne gjort alt for å være normal igjen.
Skal til psykolog igjen i morgen igjen, men vet ikke om det hjelper noe i det hele tatt, har ødelagt for alle vennen mine fordi jeg ikke klarer å være sosial på en normal måte.

sitter nå foran pcn fordi jeg fikk halliser for ca 10 min siden, mørke ting rører seg i rommet osv.

blir glad viss noen kan komme med nå fornuftig tilbakemelding
Slutt (om enn midlertidig) med dop. Kom deg ut bland folk. Psykolog er helt sikkert ikke dumt.

Tror du skjønner hvorfor du starter å gråte.
Har prøvd i det siste nå å være ut blandt folk, noen dager går det greit noen dager ikke. Det varier nå grusomt, en dag kan jeg være meg selv, en dag låser jeg meg helt ute fra virkeligheten å tenker på alt det dumme jeg har gjort gjennom livet mitt. Jeg husker jeg sa til en god venn en gang " selvmord er latterlig, livet er en gave du får bare en gang" å nå har jeg vært inne på tanken selv.

Jeg prøver deg beste jeg kan, å kan merke en liten fremgang, kanskje 10%
Hør med psykologen din om du kan få noe nervalektium (Antipsykotium). Det vil fjerne Hallisene regner jeg med, og angsten vil bli mindre. Men ellers, kom deg ut blant folk, finn på ting du liker å gjøre. Veit det kan være vanskelig, men du må bare tvinge deg selv ut, selv om du har en "dårlig" dag.

Og som lynet sier: Slutt med dop, Midletidelig, eller helt
Gå til legen hvis det ikke gir seg, bare ikke fall for fristelsen å selvmedisinere deg. Det finnes ingen fasit på hva man bør gjøre for å bli kvitt psykisk hurlumhei. For min del valgte jeg å drøye det ut en uke da jeg fikk psykoser selv (etter mye metamfetamin), og det gjorde susen.