Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1817
Hei.

Har brukt Cola en del ganger, og har nå fått tak i en rett fra blokka som visst skal være "85%".

Første jeg prøvde varte i 1t-1.5t og var veldig nice, men neste jeg tok varer ikke lenge.. Til slutt føler jeg at det ikke funker, at jeg bare tar for å tar. Og dette tar ikke så lang tid før skjer.

Jeg blir da bare "rar", som stille, gnisser litt tenner og tenker bare "jeg er fortsatt rusa, jeg vil ikke ned" osvosv.

Noen andre som har det slik? Hvorfor kommer jeg ikke skikkelig oppå igjen etter jeg tar en ny stripe?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ville aldri helt stole på renhetspåstander fra dealere, eneste måte man kan finne ut slikt på er å teste det selv.

Det du beskriver er vel grunnen til at folk ikke orker å kaste penger etter kokain hele tiden, erfaringsmessig er det veldig morsomt en og annen helg med lange pauser i mellom. Men bare 1-1.5 time høres litt lite ut, på det beste kan man sitte ganske våken 4 timer etter siste linje.
Det siste du beskriver er det som folk rundt meg bare kaller "stein", du har tatt for mye rett å slett og da blir man litt "spaca" og tilsynelatende rolig.

Så svaret kan deles opp i flere biter, men det er rett å slett slik kokain fungerer samt at det ikke er så rent her til lands. Det er morro, men faen for et drittstoff... eller som Rick James sier: "Cocaine's a hell of a drug".
Trådstarter
10 0
Den første stripa varte 1 time ca, var det jeg mente. Så fant jeg ut at jeg skulle ta en til, funket godt i en halvtime ca, så tok jeg en til, og ble da heller "spaca" som du sier. Burde jeg heller da tatt mindre striper? Ble det for mye? Drakk også alkohol under dette her.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det høres mer ut som det var veldig dårlig kokain du fikk tak i.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier være sånn. Overjustering.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Med min erfaring med brus så er god brus skal komme i klumper som du må knuse opp til pulver får da er det minst sannynlig at det er blandet med noe får du pulver så er det fritt vilt det du får
Trådstarter
10 0
Ja det er det jeg har fått. En klump. Jeg var der da han knakk av en hel murkloss, så tror det er god cola.. får jo sinnsyk funk først, men så tror jeg at jeg blir overstimulert? Derfor jeg blir hel "rar" og stuka?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som typisk kokain. Skjønna ikke hvorfor folk gidder
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så jeg har tatt cola en del ganger med folk, men jeg får ingenvirkning av det. jeg tar oftest dobbelt så mye enn det de tar for de merker det med engang å jeg merker ingenting. enten om jeg snorter det eller røyker det som crack. samme er det med weed også har prøvd forskjellige typer grønt og brunt men kjenner ingenting, men de jeg røyker med blir helt fjerne liksom