Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2246
Halla!
Jeg skulle kjøpe 5 g brunings idag. Fikk noe som så ut som d kunne vært 2-3 g...
Jeg konfrontere han å han sa at d var "svartings" å at d var jævla kompakt. (Den var latterlig mjuk tho)
Splrsmålet er. Har jeg blitt lurt, elr er d en rar strain elns??
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kjøp deg en vekt så er du sikker. Det er ikke mye annet tips jeg kan gi deg.
Klart noen typer kan være mer kompakt enn andre men veldig stor forskjell er det ikke, så om det faktisk skulle være 5 gram så er du nok blitt lurt.
Men, kan det tenkes at du missforsto litt? Er det ikke mulig at de 2-3 grammene er det du får for samme prisen som 5 gram av "standard" type?
Trådstarter
7 1
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kjøp deg en vekt så er du sikker. Det er ikke mye annet tips jeg kan gi deg.
Klart noen typer kan være mer kompakt enn andre men veldig stor forskjell er det ikke, så om det faktisk skulle være 5 gram så er du nok blitt lurt.
Men, kan det tenkes at du missforsto litt? Er det ikke mulig at de 2-3 grammene er det du får for samme prisen som 5 gram av "standard" type?
Vis hele sitatet...
Skulle være 5 g ja.
Kjøpte 15 g av han forrige helg å dette veide jeg på kjøkkenvekta å det var 15 g, så rart om han plutselig scammer meg nå
Jeg har samme type rev. 50 plate ser mye mindre ut en det jeg normalt får.

Svart utenpå. Mørk brun når du bryter av en bit. Usannsynlig myk.

Er det samme, er det ekstra kurant mørk rev. Lukter gull og grønne skoger så det holder av den. Burde kunne godkjenne den på lukta, lett.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 26. juli 2019 kl. 16:20.
Anonym bruker
"Oppmerksom Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fult mulig, volumet kan være 50% mindre på noen typer selvom vekta er den samme. Ingen måte å vite sikkert på uten en vekt tho
Sitat av LilleJ Vis innlegg
Skulle være 5 g ja.
Kjøpte 15 g av han forrige helg å dette veide jeg på kjøkkenvekta å det var 15 g, så rart om han plutselig scammer meg nå
Vis hele sitatet...
Kjøkkenvekt er ikke innafor å bruke til denslags.. kjøp deg ordentlig vekt som nevnt over.

Har selv fått løs pollen-hasj type 5g, å sett ut som det skulle vært en 10`r, å fått svarting på 5g som ser ut som 3-4.
Kjøkkenvekt er dust, men i nød kan det gi en viss pekepinne
Har fått noe lignende av en fetter - dette var hasj som har trykte ut av toppen på budsene på egendyrka. Var et herk å mekke, men du verden for en kvalitet og effekt. Kan det se ut som veldig mørk kvae nesten?
Sitat av LilleJ Vis innlegg
Halla!
Jeg skulle kjøpe 5 g brunings idag. Fikk noe som så ut som d kunne vært 2-3 g...
Jeg konfrontere han å han sa at d var "svartings" å at d var jævla kompakt. (Den var latterlig mjuk tho)
Splrsmålet er. Har jeg blitt lurt, elr er d en rar strain elns??
Vis hele sitatet...
Hvis det er ekte "svarting" så skal den være jævla kompakt pga. måten den fremstilles på.

For å forenkle det hele på en lettfattelig måte kan man sammenligne det med å ta utgangspunkt i f.eks. en tier med lys pollen.
Som du sikkert har lagt merke til har denne type hasj vanligvis meget lav tetthet, men om du varmer den opp i hånda til den blir mulig å jobbe med og fortsetter å elte, kna og brette hasjen over seg selv helt til krystallene med virkestoffer er smadret - vil man sitte igjen med en relativt beskjeden klump mørk hasj i forhold til den staselige klumpen man begynte med.
Mest sannsynlig henna ,er ikke d værste å få blandey i den da
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet det er mye kompakt ute å går rundt i vestfold området, så hvis det er her du har fått det, er nok alt som det skal. Du har definetivt noe å se frem til om du ikke har prøvd det tidligere
Ja, visse typer hasj er veldig kompakt og veie mye mer enn det ser ut att gjore.
Kjopte kake for noen uker siden, såg ikke ut att veie mer enn 50g, det var 100.