Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2039
Hei! Jeg har kjøpt meg hus og ser nå etter noe å ha på veggene. Liker ikke slike "mainstream" bilder, men jeg aner ikke hvor jeg skal lete.

Ser etter noe som provoserer, som kanskje gjør at en tenker og/eller får dårlig samvittighet når man ser på det. Vil ha noe sterkt. Tema: dårlig behandling av dyr eller mennesker og klima. Kan godt være produksjonsdyr.

Noen som har tips?
Problemene du nevner er jo veldig mainstream da. Hvem har ikke sett videoklipp og bilder av dyr og mennesker som blir behandlet dårlig tusen ganger før.


Alle har sett tusenvis av bilder av krig, dyremishandling og klimaendringen og alle untatt bestemoren min har sluttet å være hårsår på det så det skal mer til enn bare bilder for å provosere.

Hva med å kjøpe noen dyr og legge de på glass for å ha de på utstilling eller enda bedre kjøp mennesker og legg de på glass!


Du kan jo alltids bytte ideologi til nazisme og bygge deg en mancave!
Sist endret av ThinkpadX200; 26. juni 2019 kl. 13:14.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
se om du finner "goatse" eller "tubgirl". Google image elns, eller se om du finner det i print.
To klassiske bilder som provoserte mange på internett for mange år siden.
Sjekk ut Scott Listfield, liker veksig godt verket som heter whale Shark selv.
Josh Keyes er fett.
Pat Perry's Refugee er kult.
Pangeaseed foundation har en online shop med masse fete prints innen temaet.
Hvem skal provoseres? Folk blir provosert av forskjellige ting...alt fra varg vikernes som gliser foran ei brennende stavkirke til videomontasje fra a serbian film...jeg ville foretrukket ett chill hjem uten slik promotering men det er jo du som skal bo der, ikke jeg.
Vet ikke om det er over grensen eller ei, men hva med å se gjennom drapsvideoene til IS for å se om det er noe du kunne tenke deg å screenshotte og printe ut?

Øyeblikket akkurat i det en bundet mann blir dyttet overende av en stridsvogn og er på vei under det ene beltet for å ende opp som kjøttdeig f.eks.