Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3836
Hei, er det noen som har erfaring med å stikke ut alene på e? Har akkurat fikset meg noe fra en bekjent og skulle ut med noen venner, problemet er bare at alle av div grunner ikke kan alikevell... Så nå driver jeg å vurderer å stikke ut alene, har gjort det en gang for og har og erfaring med div annet, noen som har noen innspill?
Lettere å komme i kontakt med andre vil jeg tro, om det ikke synes ekstremt godt på deg
Det er helt hva du gjør det til selv, bare pass på å ikke menge deg med super streite folk så skal nok alt gå helt fint. Vil anbefale deg å gå til en klubb med dansemuligheter, det er en god icebreaker om du liker å danse.
Dro ut den dagen, ble en sykt fet kveld! Litt små nervøs på veg opp siden jeg skulle gjøre det alene og måtte komme meg inn på utestedet. Var helt sykt bra i det jeg var inne, ble til at jeg var der til klokken 8 på morgenen og danset hele natten. Var dog ikke så sosial som jeg skulle ha likt, men følte egentlig bare for å danse til musikken og se på dekorasjonene. Var veldig befriende å gjore det alene også da jeg helt fritt kunne gjøre hva jeg ville, bytte mellom dancefloors osv.
Eneste jeg synes var litt dumt var at det var vanskelig å holde inntaket av veske på en ok mengde, kunne liksom glemme av det en liten stund før så å drikke masse igjen. Når jeg har vert med andre så er det altid noen som passer litt pa/merker om du bør drikke mer.
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Eneste jeg synes var litt dumt var at det var vanskelig å holde inntaket av veske på en ok mengde, kunne liksom glemme av det en liten stund før så å drikke masse igjen. Når jeg har vert med andre så er det altid noen som passer litt pa/merker om du bør drikke mer.
Vis hele sitatet...
Det er ganske viktig også, så mad props til alle som hjelper hverandre med å drikke vann på emma bra det virker som det er ganske standard blant folk.

Uansett bra du hadde en fin kveld!
▼ ... over et år senere ... ▼
Manuehl's Avatar
Trådstarter
Noen som vet om det vil påvirke rusen noe serlig om jeg røyker en j ca 3t før jeg dropper? Skal ut på vorsj med noen andre før ravet så tenkte det kanskje hadde vært lurt å røyke en før det så jeg drikker mindre(vil maks drikke to før jeg skal ut å rulle).
Det er ikke noe stress.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Var dog ikke så sosial som jeg skulle ha likt, men følte egentlig bare for å danse til musikken og se på dekorasjonene.
Vis hele sitatet...
And the Man of the year award goes to...

Bare tuller, har endt opp i den formen selv, hehe