Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3840
«Green» wallet for iOs. Skulle overføre penger og da crashet appen, slår på igjen appen og wallets har forsvunnet.

Har ordene for å gjenopprette walleten men disse funker ikke og får bare feilmelding.

Dusør til den som kommer med en løsning.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva seier feilmeldinga?
«Login failed»
Og når jeg huker av «password» så får jeg 3 nye «fields» å fylle inn.
Prøvd å slå av og på telefonen?
Hehe ja har nok det.

500 til den som kommer med en løsning i enten monero eller bitcoin. Ikke snakk om store summer med er grådig irritert over å ikke få det til.

Om @admin kunne lagt inn det i topic kanskje?
500kr i form av bidrag var av det sjenerte slaget synes jeg.

Hva står det på fields?
Fant denne på reddit hvor overskriften var "Wallet on IOS keeps crashing"

"I had the same issue after adding a native segwit account to Ledger Live desktop and mobile today. The issue went away after I deleted the mobile app, reinstalled it, and re-added my accounts via the export feature in the desktop app."

Men..sletter den da ikke Coinskodene i samme slengen lurer jeg på? eller har du backup ?
Nei ikke annet en på mobilen... penger tapt mest trolig. Bedrittent at en bug i appen fører til penger tapt
Sitat av BubbleJack Vis innlegg
Nei ikke annet en på mobilen... penger tapt mest trolig. Bedrittent at en bug i appen fører til penger tapt
Vis hele sitatet...
Men har du prøvd å avinstallere app'n og installere igjen nå da?
Dersom du har seeden ("ordene"/Mnemonic) for å gjenopprette wallet så kan du sannsynligvis benytte deg av hvilken som helst wallet som aksepterer gjenoppretting via seed.

Årsaken til dette er at de hemmelige nøklene blir deterministisk (samme hver gang) generert fra seeden.

Så har du seeden så har du altså tilgang til å hente ut midlene fra en annen wallet.