Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3206
Anonym bruker
"Sint Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Har fått en krukke meg 10mg mt2 og jeg har 4 ml bakteriestat vann tilgjengelig. Jeg vil dosere 0,1 mg pr kroppsvekt altså 0,8 mg per injeksjon. Men jeg aner ikke hvor mye vann jeg skal fylle oppi? 2 ml feks?

Kan gjerne være littegrann svakere enn sterkere, vil ikke ha flekker

Takk for hjelp a

Edit: Spør fordi jeg suger i matte og helst ikke overdosere. Haha. Jeg veier forøvrig 88kg og er of the fucking alpha sex; mann..
Sist endret av Veggen; 4. september 2019 kl. 00:37. Grunn: Slo sammen innlegg
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter min erfaring spiller det ingen stor rolle. Jeg har fyllt opp forskjellige mengder vann med samme resultat. Men min mest sikre metode for å få en mer kontrollert brunfarge er ved å fylle 4ml inn i flasken. Så fordele det på 15 doseringer.

Ta sol 2-3 ganger i uken, men bare vit at plutselig kommer brunfargen. For min del kommer det ved dag 12-13. Når brunfargen kommer kan det være greit å ha noen doseringer igjen til å opprettholde fargen, da velger du om du vil dosere 1 gang i uken eller 1 gang annenhver uke f.eks.

Er også lett å bli 'blind' ifht hvor brun man er på det.
10/0,8=12,5
Blander du med 1ml tar du 8 streker på en insulinsprøyte.
100/12,5=8

Selv liker jeg å blande 2ml. Du trenger ikke å ta sol med melanotan 2,det er hele poenget.
Sist endret av Kompis87; 4. september 2019 kl. 01:40.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flekker får du uansett. Men høres ut som at du kommer til å kle den harry melanotan looken "fucking alpha sex" haha gud så harry skrevet
Anonym bruker
"Sint Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flekker får du uansett. Men høres ut som at du kommer til å kle den harry melanotan looken "fucking alpha sex" haha gud så harry skrevet
Vis hele sitatet...
Flekker får du ikke uansett med mindre du kjøper 5pk mela over nettet fra UK til 500 kr da såklart.. melanotanet er samme lab som roidsa og fikk forøvrig heller ingen flekker de tre siste melakurene jeg kjørte hmm