Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 832
Jeg ønsker å teste ut Modafinil. Finnes det steder hvor det er mulig å få tak i dette i Norge, eller må det handles på nett?
R.i.p 23.04.2021
Godkjenings fritak oss lege er eneste lovlig metode atm.
Trådstarter
13 0
Noen som vet om troverdige kilder på internett hvor det kan bestilles?
det er ikke lovlig uten resept i norge så kilder er ikke lov her.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har bestilt fra en nettbutikk dedikert til moda. Betalte med kredittkort og fikk det sendt i posten.

Er mange nettbutikker og det forsvinner/dukker hele tiden opp nye. Anbefaler deg å titte litt rundt, er en del blogger osv. Problemet er uansett at det må gjennom tollen, så det beste er å få det fra en kilde inne i landet.

Jeg er ikke så kjent med de norske darknetvendorene, men vil anta at noen selger modafinil iblant, kanskje noen andre som kan bekrefte eller avkrefte dette.
Forsøkte å bestille en gang, det ble stoppet i tollen. Såvidt jeg forstår det, eksisterer Modafinil i en legal gråsone. Det er forbudt å importere, men det er ikke forbudt å være i besittelse av Modafinil.
Trådstarter
13 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har bestilt fra en nettbutikk dedikert til moda. Betalte med kredittkort og fikk det sendt i posten.

Er mange nettbutikker og det forsvinner/dukker hele tiden opp nye. Anbefaler deg å titte litt rundt, er en del blogger osv. Problemet er uansett at det må gjennom tollen, så det beste er å få det fra en kilde inne i landet.

Jeg er ikke så kjent med de norske darknetvendorene, men vil anta at noen selger modafinil iblant, kanskje noen andre som kan bekrefte eller avkrefte dette.
Vis hele sitatet...
Du bestilte rett fra leverandør uten at det ble stoppet i tollen?


Sitat av Sanjar Vis innlegg
Forsøkte å bestille en gang, det ble stoppet i tollen. Såvidt jeg forstår det, eksisterer Modafinil i en legal gråsone. Det er forbudt å importere, men det er ikke forbudt å være i besittelse av Modafinil.
Vis hele sitatet...

Fikk du bot?
Sist endret av meitemark; 31. august 2019 kl. 18:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fikk du bot?
Vis hele sitatet...
Nei. Såvidt jeg forstår stopper de det bare. Men ikke ta mitt ord for det. Er mulig jeg var heldig.