Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 10172
Hei freaks! Jeg prøver å bestille amerikansk snus på nett, men finner igen som shipper til norge..noen som vet av sider som shipper til norge? Evt vet hvordan man kan shippe til et postkontor i sverige når man bor i Norge for å hente der?
fant noen som shipper til Sverige (https://www.northerner.com/us/swedish-snus/camel-snus) er det denne type snus du ser etter?

angående svensk postkontor så kan du bruke post restante, har brukt post restante selv å funker utmerket! du kan f.eks shippe det til postrestante sverige?
Ja vet om northener, de er fra sverige shipper til nord korea men ikke norge�� hvordan funker de post resante greiene? Hvordan gjør man det?
les igjennom denne linken her : https://posterestantestromstad.no/

mye informasjon der!

om det er noe du ikke forstår så kan du kontakte meg på PM! :-)
https://www.snusline.com/

https://www.snusdirect.com/strong-snus

Begge steder shipper til Norge, Snusline har gratis shipping står det på siden.
Sitat av Soletti Vis innlegg
https://www.snusline.com/

https://www.snusdirect.com/strong-snus

Begge steder shipper til Norge, Snusline har gratis shipping står det på siden.
Vis hele sitatet...
Ingen av de sidene som har amerikansk long cut snus eller dip som de kaller det, desverre...
▼ ... flere år senere ... ▼
Gammel tråd men prøver likevel. Noen som har hatt noe hell med å bestille dip over nett til Norge? Bestilte nettopp fra mr snuff.com. Står at de shipper til Norge hvert fall.
Sitat av A Goat Vis innlegg
Gammel tråd men prøver likevel. Noen som har hatt noe hell med å bestille dip over nett til Norge? Bestilte nettopp fra mr snuff.com. Står at de shipper til Norge hvert fall.
Vis hele sitatet...
Har gjort det, men det er noen år siden. Husker jeg fikk det gjennom en gang, mens andre gangen ble pakken stoppet og jeg fikk den aldri. Begrunnelsen var et eller annet med at boksene ikke var merket iht norsk lov eller noe slikt tull, husker ikke hvilken side jeg bestilte fra den gang.

Tror jeg slenger inn en bestilling på noen bokser hawken fra den siden du linket til, hvem vet, kanskje man er heldig denne gangen.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dip smaker shit.
Sitat av A Goat Vis innlegg
Gammel tråd men prøver likevel. Noen som har hatt noe hell med å bestille dip over nett til Norge? Bestilte nettopp fra mr snuff.com. Står at de shipper til Norge hvert fall.
Vis hele sitatet...
Er (nesten) ikke lov, p.ga varene trenger norsk helseadvarsel og du må også få tillatelse å importere fra helsedirektoratet (og søknaden koster sånn 50k spenn elns). Men! Det er alltid en sjanse at det slipper igjennom...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dip smaker shit.
Vis hele sitatet...
Er vel smakssak som alt annet. Alltid hatt lyst å prøve og irriterer meg det er så vanskelig å få tak i.

Sitat av SmokeBuddah17 Vis innlegg
Er (nesten) ikke lov, p.ga varene trenger norsk helseadvarsel og du må også få tillatelse å importere fra helsedirektoratet (og søknaden koster sånn 50k spenn elns). Men! Det er alltid en sjanse at det slipper igjennom...
Vis hele sitatet...
Krysser fingrene. 🤞
Sist endret av A Goat; 17. juni 2022 kl. 22:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av A Goat Vis innlegg
Er vel smakssak som alt annet. Alltid hatt lyst å prøve og irriterer meg det er så vanskelig å få tak i.



Krysser fingrene. 🤞
Vis hele sitatet...
Gjør meg gjerne en megatjeneste da og oppdater om den evt kommer gjennom!
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av A Goat Vis innlegg
Er vel smakssak som alt annet. Alltid hatt lyst å prøve og irriterer meg det er så vanskelig å få tak i.



Krysser fingrene. 🤞
Vis hele sitatet...
Hvis du liker smaken av vanlig tobakk i snus, så er greia med dip at der er så vanvittig søtt. Smaker bokstavelig talt som snus tilsatt sukker.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du liker smaken av vanlig tobakk i snus, så er greia med dip at der er så vanvittig søtt. Smaker bokstavelig talt som snus tilsatt sukker.
Vis hele sitatet...
welcome to america pardner
▼ ... over en måned senere ... ▼
Mr snuff shipper til Norge. Har fått igjennom 10-15 bokser med snus fra odens/ siberia og er på vei to bokser med dip som skal være sendt.
Sitat av A Goat Vis innlegg
Mr snuff shipper til Norge. Har fått igjennom 10-15 bokser med snus fra odens/ siberia og er på vei to bokser med dip som skal være sendt.
Vis hele sitatet...
Husker du hva forsendelsen var deklarert som? Tobakksvarer som importeres skal ha de norske advarslene osv ellers slipper de ikke gjennom tollen. Tipper du har hatt flaks eller at avsender har jukset og skrevet annet innhold. Eller at du tenkte du skulle grave opp en gammal tråd og trolle litt?
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Husker du hva forsendelsen var deklarert som? Tobakksvarer som importeres skal ha de norske advarslene osv ellers slipper de ikke gjennom tollen. Tipper du har hatt flaks eller at avsender har jukset og skrevet annet innhold. Eller at du tenkte du skulle grave opp en gammal tråd og trolle litt?
Vis hele sitatet...
Ingen troll. Var ingen tobakksmerker eller lignende på utsiden. Kom i en pappeske med masse biter av skumgummi på innsiden. Rett i postkassen. Disse boksene er forresten ved flere anledninger og ila en mnd tid.
sjekk hva avsender har deklarert neste forsendelse som når du får den. Det er jo ikke eskens form, fasong, eller logo som avgjørende for om pakkene sjekkes ekstra. Det er jo sjanser for random kontroll naturligvis, men tolldokumentene og avsenders deklarasjon er ofte det som trigger sjekk. Blir pakken stoppet slipper den ikke gjennom uten advarsler på norsk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
https://imma.gr/113640xcafd4

Bilde fra forrige forsendelse. Denne gangen med en boks kayak dip også. Dette er ikke akkuratt snus men chew bags. Har dette noe å si på om du får det gjennom? Skulle tro nei i og med at det alt er tobbaksprodukter. Tror jeg betalte 30kr boksen ca. Meget fornøyd med det, da odens smaker mye bedre enn alt på butikken.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dip smaker shit.
Vis hele sitatet...
Syns det var ganske digg faktisk. Veldig søtt men nydelig lukt og smak. Ikke den typiske smaken du får fra løssnus. Liker den også men tipper du hadde blitt ganske dårlig i og med at du produserer jævlig med spytt mens du dipper. Jeg gjorde hvert fall det. Kommer nok ikke til å begynne med det fast da jeg ikke vil ha tannkjøttsykdom og damen syns ikke det er så jævlig fett at jeg sitter å spytter i glass
Sist endret av A Goat; 17. august 2022 kl. 11:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.