Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4186
Bodde i Tyskland for et par måneder og ble introdusert til underground partyscenen der, og det var bare helt utrolig i forhold til min erfaring med klubbing i Trondheim! Lurte på om det egentlig er en underground rave/goa scene her i Trondheim og? I så fall er det vanskelig å finne online altså. :P
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Skogtroll
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av aricz Vis innlegg
Skogtroll
Vis hele sitatet...
Ville satset på Oslo området, der skjer mye sprøtt i skogen.
Duden som driver skogstroll har en meget creepy vibe.
Psyrah's Avatar
Trådstarter
3 0
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Ville satset på Oslo området, der skjer mye sprøtt i skogen.
Duden som driver skogstroll har en meget creepy vibe.
Vis hele sitatet...


Creepy how?

Hmm, ja skulle tenkt meg at det meste skjer i Oslo, men det må jo være noe som skjer her i byen utenom Skogtroll da? Oh well, tar gjerne en tur til Oslo om jeg må det lol
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
De som driver skogtroll kjører flere psyparties. Btw, creepy dude? Har snakket med han og dama flere ganger, bare kos der i gården.
De er helt greie folk spør du meg.

Har selv vært på skogtroll ett par ganger, og spillt der også.

Er litt utenfor trondheim i skogen ofc, men det sier seg selv, og er som en liten festival med mange forskjellige DJ's som spiller hele dagen, og folk som turer på alt fra A-Å.
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Ville satset på Oslo området, der skjer mye sprøtt i skogen.
Duden som driver skogstroll har en meget creepy vibe.
Vis hele sitatet...
hvordan finner en disse festene i oslo-området?
Sitat av Eolin Vis innlegg
hvordan finner en disse festene i oslo-området?
Vis hele sitatet...
Er greit og ha kontakter i miljøet generelt, mange av disse festene er jo så og si ulovlige, så da må du ha kjenninger som er i miljøet.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Er greit og ha kontakter i miljøet generelt, mange av disse festene er jo så og si ulovlige, så da må du ha kjenninger som er i miljøet.
Vis hele sitatet...
mhm, det skjønner jeg veldig godt. men vil veldig gjerne bli kjent med noen da som kan vise meg neste skritt til hvor disse festene er. eller noe. vet ikke hva som er framgangsmetoden.
Begynn å heng på byen, som på Nattergalen og Diskoteket. Der pleier de å ha dj-kvelder ofte hvor det henger likesinnede mennesker. Join et nach og bli kjent med folk.
Vel. Vil anta miljøet er tilstede i Trondheim.. Ville startet og lete etter folk på uteplasser som stort sett bare spiller elektronika. Evt følge med på hva som skjer i byen mtp arrangementer i disse sjangrene.

Regner med miljøet rundt dette vokser i di fleste byer i Norge, slik dem iallefall gjør i nord!

https://www.nordlys.no/politiet/trom.../s/5-34-847203
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
De er helt greie folk spør du meg.

Har selv vært på skogtroll ett par ganger, og spillt der også.

Er litt utenfor trondheim i skogen ofc, men det sier seg selv, og er som en liten festival med mange forskjellige DJ's som spiller hele dagen, og folk som turer på alt fra A-Å.
Vis hele sitatet...
Kansje litt off-topic men må bare benytte sjansen til å spørre! du sier du har spillt et par ganger der, å at de er mange forskjelllige DJ's som spiller. Lurer da på om DJ'ene blir betalt for dette eller blir det gjort gratis? hadde vært et kul hobby på siden av å tjene penger på å spille på slike festivaler :-)
Sitat av aintnowifey Vis innlegg
Begynn å heng på byen, som på Nattergalen og Diskoteket. Der pleier de å ha dj-kvelder ofte hvor det henger likesinnede mennesker. Join et nach og bli kjent med folk.
Vis hele sitatet...
roger that! takk for forslag til steder!

ops, så det gjaldt trondheim. får sjekke ut elektronika-utestedene i oslo da
Sist endret av Eolin; 6. juni 2018 kl. 23:15. Grunn: se siste setning
Psyrah's Avatar
Trådstarter
3 0
Sitat av aintnowifey Vis innlegg
Begynn å heng på byen, som på Nattergalen og Diskoteket. Der pleier de å ha dj-kvelder ofte hvor det henger likesinnede mennesker. Join et nach og bli kjent med folk.
Vis hele sitatet...
Sounds good, jeg var sikkert litt naiv å tro at jeg kom til å få mye informasjon om underground scenen online lol. Blir vel en del turer på byen da
Sitat av Psyrah Vis innlegg
Sounds good, jeg var sikkert litt naiv å tro at jeg kom til å få mye informasjon om underground scenen online lol. Blir vel en del turer på byen da
Vis hele sitatet...
Vel det krever jo litt initiativ men selv synes jeg dj/musikkmiljøet er et veldig uformelt og snilt miljø.
Utrolig hvor mange folk man rekker å bli kjent med på bare en kveld.
Sitat av DrShroom Vis innlegg
Kansje litt off-topic men må bare benytte sjansen til å spørre! du sier du har spillt et par ganger der, å at de er mange forskjelllige DJ's som spiller. Lurer da på om DJ'ene blir betalt for dette eller blir det gjort gratis? hadde vært et kul hobby på siden av å tjene penger på å spille på slike festivaler :-)
Vis hele sitatet...
Tror de spiller gratis, jeg gjorde ihvertfall det. Men tror de betaler for reisen din.
Yours Truly er vel avviklet nå, men har gjenoppstått under et annet navn (husker ikke hvilket i farten), de pleier å kjøre ganske heftige raves på diverse locations rundtom i Trondheim og omegn. Location droppes en time før start som regel (via facebook), kan være alt fra grottene langs Ladestien til gamle lagerbygg i Trolla. Ren hygge