Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  140 54047
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Ro ned, topic var ganskje litt for tabloid

Vi har, som dere nok har fått med dere, flyttet over til vårt nye hjem: freak.no.
Vårt andre domenebytte. Første gang var fra iblis.nu til freakforum.nu. Vi kommer selvfølgelig til å beholde freakforum.nu for videresending av trafikk.

Grunnen til byttet er fordi vi nå kan fokusere litt mer på det generelle "freak"-merket, og ikke være så låst til "forum"-delen. I tillegg skader det ikke å ha .no når vi tross alt driver med Norsk-å-sånn her på bruket. Dere sparer jo også nå 0,05 sekunder når dere skal skrive inn adressen. 7 sekunder hvis dere er Stephen Hawkins.

Det er, som vanlig, garantert et lass med bugs jeg ikke har funnet enda -- så vær snill å melde ifra hvis dere finner noen
Sist endret av nso; 7. januar 2010 kl. 00:18.
Nice. Jeg likte dette, for det var lettere å skrive inn adressen

Jeg sliter litt smått med chatten nå. Er det bare min PC, eller kan det være noe med nye domenet?
tar lengre (for lang) tid før KP blir lagt til. Dette gjelder vell forsåvidt hele siden? Andre som erfarer det samme?

Ellers er jeg positiv til nytt domene! You go
Sist endret av random42099; 6. januar 2010 kl. 23:28.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Nice. Jeg likte dette, for det var lettere å skrive inn adressen

Jeg sliter litt smått med chatten nå. Er det bare min PC, eller kan det være noe med nye domenet?
Vis hele sitatet...
Du må nok akseptere nytt sertifikat for java-appletten. Nøyaktig hvordan det gjøres er jeg usikker på. Prøv å tømme cachen til java (høyreklikke på ikonet i systray og hacke ivei)
Haha Stephen Hawkins det var dagens ja blir sikker flere medlemmer nå som dere har fått .no domene istedet for .nu
Nydelig, bra jobba! Freak.no<3

Nå er det vel kanskje på tide med ny logo også eller?
Sist endret av Cyan; 6. januar 2010 kl. 23:30.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
tar lengre (for lang) tid før KP blir lagt til. (hvis ikke det er nettet som tripper igjen).
Vis hele sitatet...
Er en av småproblemene som ligger igjen. Det meste skal funke men det som fremdeles peker til freakforum.nu vil redirectes og det tar litt ekstra tid.
Dreit litt på meg når jeg leste topic! Bra det var snakk om domeneskifte
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
tar lengre (for lang) tid før KP blir lagt til. (hvis ikke det er nettet som tripper igjen).

Ellers er jeg positiv til nytt domene! You go
Vis hele sitatet...
Tror det er nettet ditt som tripper, funket fint her.

Stiller meg positiv til disse endringene! Hurra!
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Kjempeflott med lettere domenenavn!
Ble litt bekymret da pop-up-boksen sa: "VI ER SNART TILBAKE". Tenkte litt at siden skulle stenges.
Uansett, kjempeflott!!
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Men "freakforum" har vært i gjennom hele barndommen min Synd den skal byttes.

Jaja
Kult, men syns det var for lang nedetid!
Avatarene til en del brukere vises ikke hos meg, men ellers ser det ut til å fungere fint.
Så vi kan regne med ett logobytte i nærmeste framtid?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Det er ikke til å legge skjul på at det er designendringer på plakaten i fremtiden.
Sitat av fomox Vis innlegg
Kult, men syns det var for lang nedetid!
Vis hele sitatet...
Gå å putt en papermint under forhuden, er du snill.
bugreport: får en del internal server error når jeg åpner tråder, ofte når det er kommet flere innlegg enn det som vises på forsiden.

eller, en del var å overdrive, har bare skjedd tre ganger i kveld, men F5 (<3) løser det problemet
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
bugreport: får en del internal server error når jeg åpner tråder, ofte når det er kommet flere innlegg enn det som vises på forsiden.

eller, en del var å overdrive, har bare skjedd tre ganger i kveld, men F5 (<3) løser det problemet
Vis hele sitatet...
Du får rapportere om det skjer igjen
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg liker ikke forandring.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
tar lengre (for lang) tid før KP blir lagt til. Dette gjelder vell forsåvidt hele siden? Andre som erfarer det samme?

Ellers er jeg positiv til nytt domene! You go
Vis hele sitatet...
På grund av den her posten så kommer mange freakere til å prøve å gi kp til hverandre bare for å se om det virkelig er sant.
Sitat av Tias Vis innlegg
Jeg liker ikke forandring.
Vis hele sitatet...
Vel, da bør du lukke gardinene, for i USA er visst Obama president.
http://usedbooksblog.com/blog/wp-content/uploads/2008/12/obama-change-logo.jpg
Sist endret av lambador; 6. januar 2010 kl. 23:42.
Like? Hva er det å like eller mislike? Vi har fått et nytt domene - noe verre er det ikke.

.nu har vel alltid vært befengt med et litt dårlig rykte (gratis domener, i hvert fall før i tiden - og generelt mye tull) - så det er bare fint at det blir et .no-domene. Det eneste kjipe med dette er at nso garantert får mange flere telefoner fra idioter som søker ham opp via søketjenesten for norske domener...
Liker det, selv om det blir litt uvandt i begynnelsen, men det venner man seg til
OT: Opprettet du tuv mediahus for å få .no domene? :P
Sist endret av fulloggal; 6. januar 2010 kl. 23:47.
Freak.no. Jeg liker det.
Forandring kan fryde, dette er greit nok dette,men kommer alltid til å kalle det for nff
Merket at det gamle svarte nff designet plutselig ikke var her , når jeg kom hjem.
Forandring fryder.
Meget bra NSO, blei litt bekymra for eg ikkje kunne gi kp, dog fordi eg ikkje var logga inn, gammel vane vond og vende. Nedetida gjorde ingen ting, dette blei jo supert.
Det stod på eit av innlegga at det var "i dag 01:36"

Stå på

Liker det at dei gamle linkane fremdelis viker til tråder, dei blir redirekta, imponert
Sist endret av FpsDog; 6. januar 2010 kl. 23:55. Grunn: tråder
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av FpsDog Vis innlegg
Liker det at dei gamle linkane fremdelis viker til tråder, dei blir redirekta, imponert
Vis hele sitatet...
Er du spinnvill, det hadde jo vært helt krise å miste google-juicen

Sitat av Tortia Vis innlegg
Forandring kan fryde, dette er greit nok dette,men kommer alltid til å kalle det for nff
Vis hele sitatet...
Det kommer vi alle til å gjøre. Før var det "norsk freakforum.nu", men nå er det "norsk freak.no/forum". Egentlig ikke helt ille det heller
Sist endret av nso; 7. januar 2010 kl. 00:00.
Haha Nice, endelig kan jeg kanskje slutte å skrive Freakforum.com å komme inn på den kinky sex sia.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Freak.com duger vel den og. Synd den har en disclaimer side.
Hadde det ikke vært for denne tråden, hadde jeg ikke lagt merke til det. Utover det; gratulerer til oss med et lekkert domene!
Sitat av Dice Vis innlegg
Haha Nice, endelig kan jeg kanskje slutte å skrive Freakforum.com å komme inn på den kinky sex sia.
Vis hele sitatet...
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Freak.com duger vel den og. Synd den har en disclaimer side.
Vis hele sitatet...
Besøksraten for de to sidene kommer til å stige til værs nå som dere nevnte dem.
Sitat av Dice Vis innlegg
Haha Nice, endelig kan jeg kanskje slutte å skrive Freakforum.com å komme inn på den kinky sex sia.
Vis hele sitatet...
Been there, done that... Foran en nesten fullsatt klasse på videregående, i forbindelse med en lærers nye interesse for diskusjonsforum, og spørsmål om hvilke forum vi besøkte mest... PÅ EN PROJEKTOR!


Forandring er skumle greier det. Kommer nok til å beholde freakforum.nu linken på hurtiglinja i Opera av nostalgiske årsaker.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Liker spørsmålstegnet!
Nice med nytt domene er litt uvandt akkurat nå :P siden freakforum.nu er lagret i fingrene

Nice at det ble .No, ble litt mer norsk side nå ja men vil alltid huske .Nu som freakforum!

Gratulerer
Det er kort, det er enkelt, det er catchy. I like it.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Gratulerer med nytt domene.
En annen praktisk ting er at vi sparer fem bokstaver når vi skriver adressen i URL..
Om dette betyr at galleriet kommer fortere opp igjen, KJEMPEBRA!
Står da fortsatt Norsk Freakforum i header.
Sitat av M72 Vis innlegg
Kjempeflott med lettere domenenavn!
Ble litt bekymret da pop-up-boksen sa: "VI ER SNART TILBAKE". Tenkte litt at siden skulle stenges.
Uansett, kjempeflott!!
Vis hele sitatet...
I første omgang stod det faktisk "Go away!".
Dette skjedde i det jeg skulle se på en brukerprofil.
Jeg trodde dette var en ny funksjon som gjorde det mulig for en bruker å nekte noen adgang dersom de ikke var godkjent for å se på profilen.

Uansett så blir det jo egentlig ingen endring på skrivetiden dersom man ikke tømmer loggen for nettadressene etter hvert nettbesøk her på freak.no.
Hvis man ikke har jævlig mange adresser som begynner på "fre-" da.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Står da fortsatt Norsk Freakforum i header.
Vis hele sitatet...
Det er fordi dette er enda, you guessed it, Norsk Freakforum.

Det er et norsk forum, med masse freaks.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Tortia Vis innlegg
Forandring kan fryde, dette er greit nok dette,men kommer alltid til å kalle det for nff
Vis hele sitatet...
Sånn må det nesten bli.. F og FN er da opptatt allerede.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Om dette betyr at galleriet kommer fortere opp igjen, KJEMPEBRA!
Vis hele sitatet...
Galleriet! We demand nuh!
Fint dette...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av nso Vis innlegg
Det kommer vi alle til å gjøre. Før var det "norsk freakforum.nu", men nå er det "norsk freak.no/forum". Egentlig ikke helt ille det heller
Vis hele sitatet...
norsk freak no forum got?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg som likte formen på ordet freakforum.. dette blir noe å venne seg til. Slipper hvertfall spørsmål om "hvorfor er det .nu?" "Ja, nei, har noe med sånn greier å gjøre før i tiden med adgang og slikt. Også må man ha eget selskap i Norge for å ha .no eller noe". Akkurat den biten er veldig positiv.

*ønske seg freakforum.no*
Logoen som Vangen la ut i tråden "nff logo til side og eventuelt klær":
http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=6153&d=1243438145

Kanskje vi burde ta i bruk denne logoen, det hadde vært epic
Sitat av robhol Vis innlegg
Sånn må det nesten bli.. F og FN er da opptatt allerede.
Vis hele sitatet...
Men ikke nF. Men må si at nFF flyter mye bedre. <3
Ser også at quotes er vist i ny stil! Eller vent, er det lenge siden det ble endret? Mulig det bare er jeg som surrer Gleder meg å følge utviklingen av nFF fremover.
Sist endret av boblesaft; 7. januar 2010 kl. 10:17.
Selvom det nå heter freak.no vil jeg fortsatt skrive freakforum.nu når jeg skal inn å lese.

[Har savna galleriet lenge, håper vi får det tilbake snart]
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Ja, hvis du har lyst å betale royalties til Posten.
Vis hele sitatet...
Så råttent som de har kopiert den logoen fra diverse andre kilder skulle man tro de hadde forståelse for valget :P