Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3050
Skal gå til innkjøp av ny tv og lurer på hva er det som er bra. Har nå en JVC 40 tommer og synes den har helt elendig lyd.
LG om du skal ha 4k OLED.
Hvordan er Samsung i forhold til LG.
Praktisk talt alle flatpanel tv'er har dårlig lyd. Det er virkelig verdt å bruke en 2-3 tusen på et lydplanke-system.
Hvor lang er en strikk? Håper du forstår at det er umulig å svare på spørsmålet ditt uten å vite hvor mye du vil betale......
Spør heller etter direkte TV-produkter fremfor merker. Du finner hele skalaen innen hvert anerkjente merke.
Samsung har som regel penest ramme, selv liker jeg best Sharp Aquos Quatron mtp bilde.
Sist endret av nudo; 7. november 2015 kl. 07:56.
Jeg er meget fornøyd med Philips. De har godt bilde, som oftest over snittet god lyd og de har Ambilight som er fantastisk.
Sitat av Saerdna Vis innlegg
Hvor lang er en strikk? Håper du forstår at det er umulig å svare på spørsmålet ditt uten å vite hvor mye du vil betale......
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte ca på 5-6 tusen

Man kan jo gjøre ett kupp av og til når det er tv'r til over ti tusen som er nedsatt til 5-6 tusen.
Sist endret av Mystery; 8. november 2015 kl. 11:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vent til black friday evt januarsalget. Apropos merket så føler jeg at Sony gir mest for pengene
Finn gir overlegen pris. Fjorårets toppmodeller til en brøkdel av ny pris
Sitat av Mystery Vis innlegg
Hvordan er Samsung i forhold til LG.
Vis hele sitatet...
Ralativt lik.. Er LG eier men har vært samsung eier også, grunnen til at jeg byttet ut samsung er pga tv introen.
LG (life-good) noe jeg er enig med!

Ellers kan jeg si, om det står mellom lg/samsung med like spesifikasjoner, så kjøper du den som har best pris

Andersson holder du deg unna!!! Noe mer dritt tv finnes ikke
Kjøpte en 32" LG for noen år siden, den kosta da ca 5000, men ser de gå for rundt 3000 nå. Du finner veldig bra tv'er billig.

Men du nevner lyd.. spør du meg, så vil alle tv'er ha middelmådig lyd. De burde kobles til en forsterker eller noe som du kan forbedre lyden med. Og høyttalere. Men den tv'en jeg hadde var helt super.
Elkjøp har tilbud på tv nå, Samsung 55" 4k skjerm til 8k (orginalpris 15k).
http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...-ue55ju6875xxe

Gjorde ett innkjøp selv, spent på om den er bra