Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2387
Jeg river meg seriøst i håret mens jeg kaster flasker og fjernkontroller rundt i rommet.


Har satt sammen et lag med de raskeste spillerne på spillet men likevell blir spissene tatt igjen. Samtidig er det helt umulig å forsvare seg da de ikke vil ta ballen ved å trykke på runding. Er også et stort problem at spissene ikke vil gå på løp slik at man får brukt gjennombruddspasning..

Hvordan i helvette skal jeg kunne vinne over disse fifa-nerdene som spiller online? Har tapt 5 ganger på rad.. De bruker bare vanlige lag som Juventus, Real Madrid osv. Mens jeg bruker et spesialtilpasset lag. Jeg har i teorien det bedre laget men det er jeg som ikke er god nok..

Finnes det en tutorial på hvordan man blir bedre til å forsvare seg? Det største problemet er kanskje at når jeg er på løp mot mål og skal forbi en av forsvarerne, så kommer jeg meg ikke forbi. Prøver å dribble, men da må jeg stoppe å løpe og da tar han meg igjen hver gang..


Hjelp meg! Dette spillet gjør meg lynforbanna!
Fifa 13? hva med å begynne på FIFA 2014?
Hva med å trene?
Er da ikke så vanskelig å vinne på online. Slår du proff-AI så klarer du deg greit på online. Selvfølgelig, skal du blant de beste må du over verdensklasse.

Det som er viktig i forsvar er å ikke løpe på motstanderen, da spiller han den, eller finter deg enkelt. Følg etter han og vent til han gjør en feil. Prøv å presse han ut mot kanten, og kommer han inn mot midten må du ta han så fort som mulig.

Ikke la dem komme til langskudd, ligg i ryggen hele tiden.
Sist endret av Xernox; 6. oktober 2013 kl. 19:50.
Sitat av Truzant Vis innlegg
Fifa 13? hva med å begynne på FIFA 2014?
Vis hele sitatet...
Fordi det er elendig? Er jo samme spillet bare at man ikke kan få se egenskapene til spillerne i karriere-modus. Og at klubbovergangene er oppdatert.

Bruker ikke 400-500 kr på nesten samme spillet.
Sitat av Undiken Vis innlegg
Fordi det er elendig?
Bruker ikke 400-500 kr på nesten samme spillet.
Vis hele sitatet...
Med andre ord så mener du at Fifa 13 også er elendig?


Back on topic: Det så holder det å trene. Det er ikke slik at de andre spillerene har cheatcodes aktivert. Spill og bli bedre så klarer du å slå noen tilslutt du og.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Med andre ord så mener du at Fifa 13 også er elendig?


Back on topic: Det så holder det å trene. Det er ikke slik at de andre spillerene har cheatcodes aktivert. Spill og bli bedre så klarer du å slå noen tilslutt du og.
Vis hele sitatet...
Må ha taktikker for å komme forbi forsvarerne.. Klarer så og si kun og score på kornere og innlegg.

Spiller jo daglig i flere timer, trening holder ikke. Må vite triksene alle andre bruker
Sitat av Undiken Vis innlegg
Må ha taktikker for å komme forbi forsvarerne.. Klarer så og si kun og score på kornere og innlegg.

Spiller jo daglig i flere timer, trening holder ikke. Må vite triksene alle andre bruker
Vis hele sitatet...
Gjennombruddspasning og finting fungerer fint. Eventuelt bare spill deg med hele laget til 16 metern så tar du et langskudd.
Det er ikke magi akkurat
Og når du skyter, sikt på sidene av målet ikke midt i. Når du skyter fra midt på, så bruk precision shot til å skru den rundt keeperen. Skyter du fra sidene så sikter du på motsatt hjørne.

Lave skudd er også ganske bra.
Sist endret av Xernox; 6. oktober 2013 kl. 20:17.
Hold inne (L1 eller R1) så skal den nærmeste forsvareren gå i press. Samtidig som du styrer en annen forsvarer.
FIFA 13 er bare om pace, så finn lag med raske spillere. Som feks Bayern Munchen, Real Madrid, Arsenal, Liverpool.

L1 + Trekant chipper du ballen over forsvareren til motstanderen, å du kan nå springe til helvete med den raske spissen din å score. Vil du være feig, kan du bare springe fram og sentre til din spiller inni felte.
Sitat av skogvekst Vis innlegg
Hold inne (L1 eller R1) så skal den nærmeste forsvareren gå i press. Samtidig som du styrer en annen forsvarer.
FIFA 13 er bare om pace, så finn lag med raske spillere. Som feks Bayern Munchen, Real Madrid, Arsenal, Liverpool.

L1 + Trekant chipper du ballen over forsvareren til motstanderen, å du kan nå springe til helvete med den raske spissen din å score. Vil du være feig, kan du bare springe fram og sentre til din spiller inni felte.
Vis hele sitatet...
L1 eller R1? For forsvarerne mine står bare å ser på mens motstanderen får gå fritt frem til mål..


Bruker trekant + L1 ganske mye og har scort mye på det, men det er sjelden at det er en spiss som står alene.

Vet ikke om jeg bare møtte på ræva motstandere eller om det hjalp å åpne vinduet å få litt luft, men vant 6-0 over Liverpool og 6-4 over Bayern nettopp. Sistnevnte var temmelig god offensivt og sto 4-4 på 80 minutt. Fikk puttet ett par flax-mål på slutten!


Hvis noen vil spille mot meg, så hiv ut brukernavnet ditt!
Sist endret av Undiken; 6. oktober 2013 kl. 20:36.
Spiller du på PS3?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Spiller du på PS3?
Vis hele sitatet...
Ja.. (Titegn)
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Lag dette laget
http://i42.tinypic.com/2s8fszr.png

Spill på ultradefansiv.

Vent til du får en kontring, send en gjennombruddspasning, helst en høy en.

Vinn.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Lag dette laget
http://i42.tinypic.com/2s8fszr.png

Spill på ultradefansiv.

Vent til du får en kontring, send en gjennombruddspasning, helst en høy en.

Vinn.
Vis hele sitatet...

Bruker Reus, Aubameyang og Biabiany utav de. Kjører 4-4-2.. Må rett og slett lære meg hvordan man tar ballen fra motstanderen, for de jeg spiller mot snapper allen enkelt ifra meg.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Undiken Vis innlegg
Bruker Reus, Aubameyang og Biabiany utav de. Kjører 4-4-2.. Må rett og slett lære meg hvordan man tar ballen fra motstanderen, for de jeg spiller mot snapper allen enkelt ifra meg.
Vis hele sitatet...
Firefireto er jo en av de dårligere formasjonene da, så da er du like langt, med det lage jeg ga deg, har du de beste forutsetningene for å vinne.
4-4-2 er den formasjonen jeg ser på som en av de dårligste i FIFA. Det du sikkert gjør når du spiller, er at du stresser og ikke tenker gjennom hva du gjør. Bruk heller mer tid og konsentrer deg når du skal forsvare deg. Fifa 13 er personlig et av de beste fifa spillene som har vært når det kommer til å forsvare seg. Du må ha en strategi bak hva du gjør.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Lag dette laget


Spill på ultradefansiv.

Vent til du får en kontring, send en gjennombruddspasning, helst en høy en.

Vinn.
Vis hele sitatet...


Har prøvd det laget ditt. Formasjonen var fantastisk bedre og mye lettere å få til gjennombruddspassningene! Så takk! Likevel tror jeg man kunne ha byttet ut noen av forsvarerne med f.eks. Kouyaté som er rask, god på hodet og takler enkelt.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Undiken Vis innlegg
Har prøvd det laget ditt. Formasjonen var fantastisk bedre og mye lettere å få til gjennombruddspassningene! Så takk! Likevel tror jeg man kunne ha byttet ut noen av forsvarerne med f.eks. Kouyaté som er rask, god på hodet og takler enkelt.
Vis hele sitatet...
Ja, spesielt siden man da får 9chem

tips nummer to, chem er alfa og omega.
Etter ca. 500 games, og utallige guider, så er det laget der det som skal fungere best.
Sist endret av sam500; 6. oktober 2013 kl. 23:12.
Fifa 14 er mye bedre enn 13. Mye mer realistisk, og du må faktisk spille ball.

du kan prøve L2 som forsvarer... da holder du deg i riktig retning i forhold til angriperen og time taklingen bedre.
3-1-3-3 eller 4-2-3-1 er flotte formasjoner for mye trekantspill, kantspill og gjennombruddsløp. For ikke å snakke om at 3-1-3-3 gir helt latterlig overtall fra midtbanen og fremover, noe som gir langt flere alternativ til pasninger o.l. når det trengs. En ting er hurtigheten, men andre ting man ikke må undervurdere er akselerasjon, aggresivitet, angrepsposisjon og passningsbrudd. Alle egenskaper som i samspill med hurtighet kan være avgjørende i kamper, både for defensive og offensive situasjoner.

Secondary defender er din beste venn. Aldri undervurder styrken i å ha overtall 2v1. Og mye avhenger også av hvordan taktikk du har stilt inn laget ditt på. Bruker du noen av de forhåndsdefinerte, eller syr i sammen en egendefinert løsning i forhold til hurtighet i spillet, press på ballfører, offensiv eller defensiv innstilling etc?