Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 829
Hei freaks

Sitter her og blar igjennom en del morsomme, teite og fine screenshots fra diverse spill som jeg har spilt opp gjennom tiden.

Et episk bilde har jeg fra Skyrim: The Elder Scroll V, der jeg yppet på meg en gjeng mammuter og kjemper. Ble en levende fotball


Kanskje ikke et morsomt bilde men er morsom historie bak. Dette er fra spillet Dead Island. Han skulle vise meg vei men snublet da han skulle ned trappen og ble liggende der i drøye 15 min før jeg måtte restarte spillet


Nok et bilde fra Skyrim: The Elder Scroll V. Denne gangen av en flyvende Mammut


Fantastisk bilde fra Dead Island fikk mange likes på facebook i hvert fall.


Tror ikke jeg skal legge ut flere bilder, enda. Men hvis dere har noen morsomme screenshots så er det bare å poste de her
wat
http://i50.tinypic.com/11jrq0m.png
Med min barnslige humor synes jeg dette er litt vittig

Skyrim, utenfor Whiterun. Forsåvidt sært nok at det er 3 av samre duden og en av dem mangler bein.(ser riktignok bare 2 på bildet her da)
Sist endret av LoOzR; 1. september 2012 kl. 12:02.
Sitat av LoOzR Vis innlegg
Med min barnslige humor synes jeg dette er litt vittig

Skyrim, utenfor Whiterun. Forsåvidt sært nok at det er 3 av samre duden og en av dem mangler bein.(ser riktignok bare 2 på bildet her da)
Vis hele sitatet...
Haha, barnslig humor ftw