Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3096
Hey, vil prøve å la være å fortelle minst mulig.
Det har seg sånn at jeg ble tatt av snuten, og slepper bot osv vis jeg går på pissing.

Så la oss si, at jeg har en kompis som kommer på besøk og pisser i ei "mugge" (eller tar med til meg) og jeg sparer den opptil x antall dager ( la oss si 12 dager ), kan jeg bruke dette? eller må urine være fersk, altså på dagen eller dagen før?

Får fylle glasset hjemme, så det er ingen problem.
Ja, politiet måler ikke "alder" på urinet.

Det som derimot er et problem er at tempraturen måles ofte, så om den ikke er tilnærmet 37 grader blir du busted.
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ja, politiet måler ikke "alder" på urinet.

Det som derimot er et problem er at tempraturen måles ofte, så om den ikke er tilnærmet 37 grader blir du busted.
Vis hele sitatet...
Så jeg må få holdt det kalt altså?


Takk
Nei. Varmt. Kroppstempraturen er jo 37 grader, det betyr at pisset må være rett rundt der.
Sitat av gez Vis innlegg
Så jeg må få holdt det kalt altså?


Takk
Vis hele sitatet...
Kaldt? du må holde det lunkent... Rundt 37 grader (kroppstemperatur)
Sist endret av Spelly; 13. oktober 2010 kl. 12:25.
Temperatur blir vel ikke noe problem om det kan gjøres hjemme.

Har du tid til testing? Altså pisse på et glass og la det stå en stund og se om det skjer noe?

Om det står kaldt, så vil min logikk tilsi at det ikke vil være noe forskjell.
Den må være tilnærmet 37 grader, men du skal ta pisseprøven hjemme? Du kan jo bare si at den har blitt ganske kald, for det er en stund siden du pissa.

Om den mot all formodning må være varm så kan du jo evt. varme det opp i microbølgeovnen litt.
Trådstarter
Har ikke tid til å teste nei.

Blir vanskelig og varme dette, når det er foresatte til stede.

Men da holder vell vanlig romtemperatur og en unnskyldning på at det er en stund siden vis det måtte trenges?

Takk igjenn.
Sist endret av shit1; 13. oktober 2010 kl. 12:36.
Ja men, vi du har en kompis som er 110% clean, så kan vell han pisse for deg på ett glass,mugge, i en pose, samme hva dagen du skal ned med pisseprøve?

Du har sikkert en supertard nørd av en kompis eller noe som går med på å pisse?

Eller missforstod jeg deg på hva du skulle nå?
Trådstarter
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Ja men, vi du har en kompis som er 110% clean, så kan vell han pisse for deg på ett glass,mugge, i en pose, samme hva dagen du skal ned med pisseprøve?

Du har sikkert en supertard nørd av en kompis eller noe som går med på å pisse?

Eller missforstod jeg deg på hva du skulle nå?
Vis hele sitatet...
Det som er greia, har 2 frivillige som er clean som kunne pisse i en mugge/flaske for meg, men jeg stusset på dette siden etterhvert kan det gå måneder mellom hver gang jeg trenger å fylle et glass, så spørsmålet vare bare om jeg trengte å fylle nytt eller om jeg kunne bruke det samme gamle
Sist endret av shit1; 13. oktober 2010 kl. 12:43.
Sitat av gez Vis innlegg
Det som er greia, har 2 frivillige som er clean som kunne pisse i en mugge/flaske for meg, men jeg stusset på dette siden etterhvert kan det gå måneder mellom hver gang jeg trenger å fylle et glass, så spørsmålet vare bare om jeg trengte å fylle nytt eller om jeg kunne bruke det samme gamle
Vis hele sitatet...
Tror du trenger nytt. Har lest at urin kan bare oppbevares i et kjøleskap i 4 dager. Ingen kilde dessverre.
Hehe, tror dem begynner å lure litt hvis det er mugg i pisset ditt!
Sitat av gez Vis innlegg
Men da holder vell vanlig romtemperatur og en unnskyldning på at det er en stund siden vis det måtte trenges?
Vis hele sitatet...
Om du skal ta den hjemme og levere den til politistasjonen, så kan de vel ikke si noe på at den ikke er 37 grader? Klager de på at den er for klad, så si bare du tok den kvelden før

Jeg vet ikke hva som skjer med urin med tanke på nedbrytingsprosess, men det kan godt være at det lukter skarpere etter 12 dager?

Uansett ville jeg definitivt kjøpt en "pissekopp" på apotek, som er mer eller mindre lufttett og fått så lite luft oppi som mulig.
Sitat av LoOzR Vis innlegg
Hehe, tror dem begynner å lure litt hvis det er mugg i pisset ditt!
Vis hele sitatet...
Det skal vell litt til før det legger seg ett lag med grønnpels oppå pisset.
Hva med å kjøpe Tinkle?

http://www.passyourdrugtest.com/kits...est.htm#tinkle
"Tinkle synthetic urine is a premixed liquid, it is packaged in a 2 oz. plastic container, has a heat temperature strip and a hand warmer. Tinkle is unisex so a male or female can use it. Tinkle has the same properties as regular urine. pH balanced."
Trådstarter
Har ikke tid til å bestille noe sånt Fusjon, å er vell ikke helt trygge de der?

Uringlass kjøper jeg, hadde vert noe om jeg hadde gått fra bilen og balansert med et gult glass mot stasjonen
Tror ikke pisseprøvene funker viss ikke pisset er 36-40ish grader!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av RandomNatural Vis innlegg
Tror ikke pisseprøvene funker viss ikke pisset er 36-40ish grader!
Vis hele sitatet...
Kan du utdype dette?
Jeg finner ingen informasjon som indikerer at temperaturen vil ha innvirkning på resultatet av en prøve.
Sitat av RandomNatural Vis innlegg
Tror ikke pisseprøvene funker viss ikke pisset er 36-40ish grader!
Vis hele sitatet...
Det er piss!

Urin prøver bør helst bli oppbevart kjølig.
Sist endret av Jailbait; 13. oktober 2010 kl. 14:47.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kan du utdype dette?
Jeg finner ingen informasjon som indikerer at temperaturen vil ha innvirkning på resultatet av en prøve.
Vis hele sitatet...
Det påvirker ikke resultatet, men om pisset ditt er 20 grader like etter at du har "Pisset" har du et forklaringsproblem.
Var en kompis av meg som måtte gå med prøver mens vi gikk på gymnaset.
Jeg var innom han en gang i uka og pisset "skvetter" i småe brødposer han la i fryseren.
Altså pisset max 1dl i en pose, "kleip til" og fant frem pose nr 2 jeg pisset 1dl i.

Når han skulle med urinprøver så tok han bare en pose ut av fryseren og plasserte "isbiten" i urinprøveglass, stakk på dass å skylla den under varmvann før han kjørte med prøven.
Når det var vinter så stakk han på kafè med pisset i bilen, så pisset ble skikkelig kaldt før han leverte det - dette ble aldri sagt noe på.

Funket å holde han "clean" til han var ferdig på gymnaset med denne metoden isåfall
når jeg gikk på pisseprøver så målte dem alltid tempen på prøven, så du burde være forsiktig med å komme med kalde prøver.
Sitat av gez Vis innlegg
Hey, vil prøve å la være å fortelle minst mulig.
Vis hele sitatet...
Om du vil prøve å ikke fortelle minst mulig, da kan du jo like godt fortelle alt?
Hvis man fyller en kondom med ønsket mengde piss, kan man legge den inntil låret, eller et lignende sted, slik at den holder varmen
Fyll urinet på sånne flasker du får øyendråper på, lett å skjule + praktisk.
Gjem den i skoen, mellom bena.. you name it.
Mor trua meg en gang med pisse prøve. Fikk en kompis til å pisse på en modifisert deoderant flaske som jeg hadde på badet, sånn just in case. Prøven kom aldri, men den stanken som kom ut av den flaska da jeg åpna den 2 månender senere er noe av det værste jeg noen gang har luktet! Ikke lurt å oppevare pisset i romtemperatur over lengre tidsrom. Ble da tatt prøve på senere det året, halvannen uke etter jeg hadde røyka 3 dager på rad, blei negativ
Trådstarter
Fått et problem, det kommer ei skreppa til meg med et glass jeg skal fylle før hun går og tester det, så trur det blir en pause på 3 måneder.

takk freaks
Varm det til 27-33*C så stikker du ned til purken

Men spørs også på kor langt det er.

Det eg ville ha gjort er å pisset målt tempen, ventet i 1 time, målt tempen, ventet i 2 timer og målt.
Da veit du kor varmt det skal vere og blir ikkje bustet!
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Hvis man fyller en kondom med ønsket mengde piss, kan man legge den inntil låret, eller et lignende sted, slik at den holder varmen
Vis hele sitatet...
Husk at låret ikke er 37c. Rektum derimot...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det påvirker ikke resultatet, men om pisset ditt er 20 grader like etter at du har "Pisset" har du et forklaringsproblem.
Vis hele sitatet...
Okey, jeg trodde RandomNatural mente at prøven i seg selv ikke ville kunne vise positivt pga varmen, mest på grunn av formuleringen av utsagnet og at forklaringsproblemet til helsepersonellet om for lav temperatur allerede hadde blitt nevnt flere ganger før hans post.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av gez Vis innlegg
Så jeg må få holdt det kalt altså?


Takk
Vis hele sitatet...
Vis Pisset er Kaldere en 34 grader og Varmere, så ser dem at ikke det er ditt ;/
Ta på deg en litt løs joggebukse med en stram bokser på innsiden. Legg urinprøve-glasset i skrittet innenfor bokseren, så blir det jo kroppstemperatur. Jævlig utur om glasset skulle gå opp, men det er det beste forslaget jeg kan komme med.
Sist endret av Doc. Lester; 27. oktober 2010 kl. 17:17.