Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2209
Anonym bruker
"Såret Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har klart å få en låsning i ryggen og får ikke hvile i noen stilling. Har ikke noe sterkere enn paracet som ikke virker men fant et brett Apodorm liggende etter en kompis. Ser de skal ha noe avslappende effekt på kroppen, men også at de er mot søvn. Kan disse hjelpe noe og kan jeg ta en uten å sovne eller er det bare bortkasta?
Du kan ta en og ikke sovne, men da bør du også drikke et par kopper kaffe. Du havner ikke i koma an kun en.
Men hvis du er foreksempel på jobb og du må se helt straight ut ville jeg ha ventet til etter jobb. Siden den kan få deg til å se litt salig ut.
Sist endret av Arex_x; 15. januar 2021 kl. 18:43.
Anonym bruker
"Såret Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Du kan ta en og ikke sovne, men da bør du også drikke et par kopper kaffe. Du havner ikke i koma an kun en.
Men hvis du er foreksempel på jobb og du må se helt straight ut ville jeg ha ventet til etter jobb. Siden den kan få deg til å se litt salig ut.
Vis hele sitatet...
Takk for svar , var litt usikker på hvor trøtt du ble. Trenger ikke å se lys våken ut så det spiller ingen rolle. Drikker ikke kaffe men kan ta den med en energidrikk
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler du blir mer trøtt i kroppen og ikke så loka i hodet i forhold til valium
R.i.p 23.04.2021
Ville gåt for 10mg og lit kaffe. Merker mer muskelavslappende effekt av 10mg
Anonym bruker
"Såret Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=Anonym bruker;3662918]Føler du blir mer trøtt i kroppen og ikke så loka i hodet i forhold til valium[/QUOTE

Har kun testet valium noen få ganger og aldri merket noe lok i hodet eller særlig effekt.
Anonym bruker
"Såret Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Ville gåt for 10mg og lit kaffe. Merker mer muskelavslappende effekt av 10mg
Vis hele sitatet...
Ok , takk for tips
Anonym bruker
"Forferdet Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funka bra?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Funka bra?
Vis hele sitatet...
Nei, han fikk eufori og tenkte det hadde vert digg med et par til og fikk blackout og spiste hele brettet (antar jeg) eller så bare sovnet han.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Nei, han fikk eufori og tenkte det hadde vert digg med et par til og fikk blackout og spiste hele brettet (antar jeg) eller så bare sovnet han.
Vis hele sitatet...
Ikke alle er som deg
Anonym bruker
"Såret Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Funket dårlig egentlig. Blei litt trøtt bare og var ikke mye hjelp mot smertene.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ber som regel om oxynorm fra legen når ryggen streiker. Det tar smertene nesten 100%, og sover godt.
Dreier det seg om en vanlig kink i ryggen hjelper det neppe med benzo'er. 4 x 1mg paracet fordelt utover dagen tok de verste smertene for meg. Prøv også så langt det lar seg gjøre og gjøre enkle ryggøvelser du finner på nett, det hjalp meg når jeg hadde smerter i korsryggen/seteregionen. Nå vet jeg dog ikke om låsing et det samme som kink/hekseskudd.
Anonym bruker
"Såret Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ber som regel om oxynorm fra legen når ryggen streiker. Det tar smertene nesten 100%, og sover godt.
Vis hele sitatet...
Legen min er ikke så snill dessverre
Anonym bruker
"Såret Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
Dreier det seg om en vanlig kink i ryggen hjelper det neppe med benzo'er. 4 x 1mg paracet fordelt utover dagen tok de verste smertene for meg. Prøv også så langt det lar seg gjøre og gjøre enkle ryggøvelser du finner på nett, det hjalp meg når jeg hadde smerter i korsryggen/seteregionen. Nå vet jeg dog ikke om låsing et det samme som kink/hekseskudd.
Vis hele sitatet...
Da er du heldig , for paracet opp til 1G virket ikke noe særlig og jeg misliker store doser paracet da det er hardt for leveren. Vet at noe benzo er muskelavslappende og denne sto skulle ha noe av den effekten. Ofte kan det gjøre at musklene slapper litt av , du anspenner deg mindre og det gjør mindre vondt. Nå funket det dårlig.
Aner ikke hva det kalles men vondt i alle stillinger og lite søvn, så hadde nok gått dårlig med forsøk på øvelser. Det var ikke i korsrygg men høyere opp en det du hadde.
Mente selfølgelig 1g og ikke 1mg .

Var det i forbindelse med noe fysisk aktivitet dette oppsto, eller kom det ut av det blå?

Har hatt kink i ryggen et par ganger tidligere og det føles Ikke bra. Det har heldigvis gått over av seg selv etter rundt en ukes tid, får god hjelp av krykker for å bevege meg rundt.

Jeg har hørt kiropraktorer har gode løsninger på låsning i rygg, men har aldri vært så ille at jeg har hatt behov for dette.

Får håpe du får slappet av litt i natt, og god bedring.
Anonym bruker
"Såret Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
Mente selfølgelig 1g og ikke 1mg .

Var det i forbindelse med noe fysisk aktivitet dette oppsto, eller kom det ut av det blå?

Har hatt kink i ryggen et par ganger tidligere og det føles Ikke bra. Det har heldigvis gått over av seg selv etter rundt en ukes tid, får god hjelp av krykker for å bevege meg rundt.

Jeg har hørt kiropraktorer har gode løsninger på låsning i rygg, men har aldri vært så ille at jeg har hatt behov for dette.

Får håpe du får slappet av litt i natt, og god bedring.
Vis hele sitatet...
Har slitt i noen år med av og på smerter der som med tiden har blitt verre , tok bilder rett før jul men de har ikke funnet noen problem på bildene så det eneste jeg får beskjed om er å søke meg til en spesiell fysio som har opp til 1 års ventetid. Så har konstant vondt og kjenner det, men noen ganger låser det seg helt og da hjelper ikke noe av de vanlige tingene som varmeflaske,Paracet, smertestillende Gel etc.
Testet kiropraktor men det ble egentlig bare verre etter det. Det kom ut av det blå en dag og etter det kjenner jeg det ligger der konstant men i perioder blir det ekstra ille og da er det umulig å fungere normalt og få sove noe særlig.
Takk for det
Ligger det i ryggraden eller musklene rundt? Jeg prøvd å holde ryggen i rolig aktivitet hvis det lar seg gjøre.
Jeg forstår at det er covid-tider men å få så lang ventetid på fysio før man evt. må starte på sterkere smertestillende er for meg uforståelig.
Kan du fortelle hvilken region(er) av ryggen du sliter med?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Apodorm kan kanskje funke hvis du tar det før du legger deg så kroppen får slappet ekstra av under søvn.

Har funket for meg da jeg fikk et lett kink i nakken.

Våknet opp frisk, tror det var pga Apodorm den gangen.