Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 749
Transcendental meditasjon(TM) er den typen meditasjon det har blitt forsket mest på i hele verden, med over 600 publiserte studier! Det sies at det kan fjerne stress, hjelpe med PTSD, angst, få deg i dypere avslapning enn når du sover, og mye mer!

Selve meditasjonen er enkel, man får et mantra(ord) som ikke har noe betydning, som man gjentar om og om igjen, i 20 minutter.

Her snakker Bertine Zetlitz om sine erfaringer med TM: https://spoti.fi/3d0Nag9 noe hun mener har gitt mye balanse til hennes stressede hverdag..

Hva tenker dere om slik meditasjon? har noen erfaring med det?
For meg ble det bare mye verre. Forandringen skjedde da jeg istedet begynte med yoga i tillegg til å spise sunt og være fysisk aktiv mesteparten av dagen.
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
For meg ble det bare mye verre. Forandringen skjedde da jeg istedet begynte med yoga i tillegg til å spise sunt og være fysisk aktiv mesteparten av dagen.
Vis hele sitatet...
Hva ble verre?
En del erfaring med astral projekson. bruker sound healing med frekvens 528 hz for å komme inn reisen. Tankeløshet er viktig mtp på konsentrasjon inn i reisen. Enkelte ting under reisen gir ingen mening mens andre ting har jeg "drømt" for så og oppleve det en måned etterpå helt på detaljnivå. Hjelper for min egen del for å lade opp eller endre stemningsleie. Ha et åpent sinn og du trenger ikke psykedelika for å komme inni denne fantastiske verdenen.