Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1962
Det var en gang en vis mann som sa til meg "Når du finne den perfekte t-skjorte, kjøp 10". Vel, dette gjorde jeg ikke, så nå er jeg uten noen gode t-skjorter og trenger sårt hjelp.

Jeg etterspørre altså forslag til gode steder jeg kan finne det perfekte eksemplaret, gjerne spesifikke modeller også. Villig til å ofre litt også så både nettbutikker og fysiske butikker er innafor.

Det jeg ser etter i en t-skjorte er i formen fit for herrer, men samtidig løs rundt magepartiet da jeg ikke er sylfiden jeg var før. Også en fan av korte ermer og stoff som ikke er gjennomsiktig/krymper etter 2 vask.
Polo & Hugo Boss fra nlyman / careofcarl.
Bison er et merke jeg synes sitter bra.

Og ikke krymper i vask

True classics har jeg sett mye reklame for men vet ikke hvordan de er.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Det er et helvete hvis man ikke passer de «normale» størrelsene. Vans T-skjorte med bare en liten vans logo på venstre bryst var min perfekte. Har en del men de begynner å bli slitt noen av dem. Umulig å finne nå. Umulig og finne noe som helst når man trenger 2xl størrelse. Bestilte rett fra vans.com og de leverte ikke hit faktisk så måtte sende det til et familiemedlem som bor der og det ble jo bare 40 dollar ekstra i frakt, og kanskje toll og siden jeg bestilte 6 stk og Norge er bæsj på sånt.
Carhartt Workwear sine. Jævlig god kvalitet, tykt stoff, tåler hundre vask. Ikke baggy, ikke "slim fit", bare helt grei passform. Min absolutte favoritt, men så skal det sies at jeg er langt over snittet glad i klær fra Carhartt. Skal ikke kimse av WIP delen av Carhartt sine t-skjorter heller, men de er dyrere.
Alt fra Stone Island sitter som ett skudd, men de koster fort over tusenlappen her til lands. Hvis du vil bruke så mye penger på det så kan du sjekke ut merker som Moncler også.
Ellers finner du veldig mye bra så snart du runder 500kr+, da pleier det meste å ha den passformen du beskriver. Det er egentlig en helt annen verden enn det man typisk får til 2-300kr.

Hvis du vil holde deg til ett par hundrelapper per tee så har mye av Adidas sine den formen. Sjekk ut boozt.com eller Adidas.no

Gode tees er like viktig som gode sko.
Betalt regningene ?
12 4
Hawai sjorter er ganske chill jeg liker de på carlings
Army star.no har masse bra basic t-skjorter
Colorful Standard for meg.
Økologisk
Lagd i Portugal
Forvasket
Holder fasongen
Levis sine hvite t-skjortene dem har på Carlings er fine, tåler en del vask og tykt stoff, eneste minus er synlig logo. Går for 299, men er ofte 3for2 så du kan hamstre litt.
samsøe samsøe har mye bra tskjorter. ikke kjøpt annet de siste 4 årene.
Levis og Henry Choice er jeg fornøyd med i hvert fall. Ingen logo, som er krav #1 og holder seg etter vask osv
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Alt fra Stone Island sitter som ett skudd, men de koster fort over tusenlappen her til lands. Hvis du vil bruke så mye penger på det så kan du sjekke ut merker som Moncler også.
Ellers finner du veldig mye bra så snart du runder 500kr+, da pleier det meste å ha den passformen du beskriver. Det er egentlig en helt annen verden enn det man typisk får til 2-300kr.

Hvis du vil holde deg til ett par hundrelapper per tee så har mye av Adidas sine den formen. Sjekk ut boozt.com eller Adidas.no

Gode tees er like viktig som gode sko.
Vis hele sitatet...

+1, om du ikke har lyst til å bruke så mye penger på Stone Island er det veldig lett å skaffe 1:1 replika, jeg eier noen selv og er veldig fornøyd, de er helt lik retail når jeg sammenligner dem. Kanskje ikke så kult å kjøpe replika klær men det driter jeg litt i så lenge det ikke er åpenbare fakes. Det tok litt tid å sette seg inn i siden man må bruke agent osv. men det var verdt det! Bare send en PM om du er interessert i å vite mer.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av etos02 Vis innlegg
Bare send en PM om du er interessert i å vite mer.
Vis hele sitatet...
Driver du butikk?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Driver du butikk?
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke, ikke meningen om det skulle oppfattes slik
Polo ralph lauren logon er dritliten å sjortene har 100%bomull så deilig å ha på,å de varer veldig lenge før den er utvasket har noen som jeg har had i flere år å de ser fortsatt ny ut å mørkeblå og sort ikke mistet noe farge
BRAND ∞ STRONG
Klassisk
Fin tråd. Bestilte en Colourful Standard, litt dyrere enn jeg pleier å bruke for en T-skjorte, men målet er også at de varer en stund og holder på passformen.
Merz B. Schwanen har god kvalitet, ingen sidesøm, men sitter litt vel trangt for meg.
Fruit of the loom har veldig gode basic tees. De er billige, holder på passform og farge og møter ellers kriteriene du lister opp.

https://www.timarco.com/no/kl%C3%A6r...0473&srId=4066
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Klassisk
Vis hele sitatet...
Fred Perry er unike på pique skjorter