Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3437
Fikk hasj i posten idag.
Men jeg har aldri bestilt/kjøpt hasj eller noe lignende i mitt liv. Har røyket et par ganger, og har vært på leting etter å få tak i, så gjør for så vidt ingenting.

Men denne var ikke ment til meg tror jeg. Den har tydeligvis kommet i retur, og på pakken står det Fra: (mitt navn og min adresse), Til: en helt annen fyr på andre siden av landet.
Jeg bor i Oslo, så veit ikke om det er vanlig å få slik feilsendt i posten? Er det noen som har brukt adressen min til å sende? Skjønner ikke jeg, haha..

Trygt å bruke hasjen? Frister.
Bare å rulle seg opp en å kose seg
Noen har sikkert brukt ditt navn som avsender i håp om at det skulle være tryggere. Ganske dumt egentlig siden den fiktive avsenderen, altså du kan finne på å ringe politiet. Hadde de skrevet en adresse som ikke finnes hadde de muligens vært inne på noe.

Men heldig du var i dag da. Relativt trygt å røyke hvis det lukter godt. Du kan jo alltids rive opp biten og laste opp et godt bilde hvis du er usikker.
dette tipper jeg kommer fra darknet-handel. ihvertfall hvis det var pakka inn godt/luktfritt. i så fall har nok noen tatt navnet ditt fra telefonkatalogen og skrevet det som returadresse, for å få forsendelsen til å ikke skille seg ut. eventuelt har du bekjente som driver butikk.

hvis du vil være grei så beholder du hasjen selv. sjansene er store for at det er god kvalitet brevet kaster du, og dette har aldri skjedd. da sparer du en stakkar kunde for potensielle problemer med loven. hvis du vil være lovlydig melder du selvsagt ifra til politiet, slik at de kan undersøke. siden du allerede leita etter hasj høres det for meg ut som du bare har vært heldig her. jeg håper derimot at de som har brukt navnet ditt får med seg dette, og kanskje revurderer å gjøre det igjen.
Trådstarter
5 1
Tar den selv, såklart :-). Ville bare spørre om hvordan det kunne ha skjedd, men det ante meg, det @throwmeallaway beskrev.
Den var godt vakumpakket inn, og enda en plastikkpakning utenpå det igjen. Så regner med det er gode greier!
Gratulerer!
Du har vunnet hasj!

Mye var det snakk om?
Trådstarter
5 1
@SkammeligNykter Har null peiling. Var en klump, men klarer ikke beskrive størrelsen (har heller ikke vekt) ��. Det nærmeste jeg kan beskrive størrelsen med er 4 stk sjokoladebiter...
Vil gjerne prøve nå, men hvor mye bør jeg ha i en joint?
Mekk inn 2 fyrstikkhoder.
Ta noen trekk og la jointen hvile. Røyk mer om du ikke får noe ut av det.
mtp innpakningen er det garantert fra darknet-salg. snakker om å være heldig, aldri hørt om noe sånt før!

hvis du mener 4stk ruter fra en sjokoladeplate tror jeg faktisk du har fått en god del! er selvsagt vanskelig å si, men kan nesten tippe 10-20g?? hvis du gidder hadde det vært interessant med et bilde, gjerne atmed en lighter eller noe. uten innpakningen.

angående mengde så er 2 fyrstikkhoder greit. kvaliteten fra darknet er ofte høy så begynn med en liten mengde. hvis den er myk og klissete og lukter litt weed/blomster/syrlig er det garantert godis!
Trådstarter
5 1
Ja, kan tippe på rundt 10gram selv. Noe jeg finner problem med når jeg ruller opp en joint, er det å få hasjen «pulverisert» nok, så det ikke bare blir klumper. Hvordan får jeg den slik, at det blir lettest å blande med tobakken?
Sist endret av jaja2020; 19. november 2019 kl. 20:14. Grunn: Skrivefeil
Bruk relativt tørr tobakk, så blir det enklere.
Har du kun fersk rullings, kan du klippe den opp og spre den utover en overflate.
Varm raskt med lighteren for å få litt fortgang i tørkingen.
Varm opp hasjen og gni den inn. Klipp opp eventuelle klumper.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av jaja2020 Vis innlegg
Ja, kan tippe på rundt 10gram selv. Noe jeg finner problem med når jeg ruller opp en joint, er det å få hasjen «pulverisert» nok, så det ikke bare blir klumper. Hvordan får jeg den slik, at det blir lettest å blande med tobakken?
Vis hele sitatet...
Skal si du har vært heldig! Er det én type hasj eller to forskjellige?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter sikkert en stakkar her inne på forumet nå som ikke fikk pakken sin ja, det er rart at noen sender det til en adresse som er til en annen
Kan jeg spørre hvorfor du valgte å åpne en pakke som ble feil sendt?

Grattis med posten!
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Kan jeg spørre hvorfor du valgte å åpne en pakke som ble feil sendt?

Grattis med posten!
Vis hele sitatet...

"Den har tydeligvis kommet i retur, og på pakken står det Fra: (mitt navn og min adresse)"

Ville ikke du åpnet?
Trådstarter
5 1
Hvis tilfeldig gratis hasj i posten er vanlig i Oslo, angrer jeg ikke et sekund på at jeg flytta, hehe!
Sist endret av jaja2020; 19. november 2019 kl. 21:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Great manifestation skills ����
Sitat av jaja2020 Vis innlegg
Ja, kan tippe på rundt 10gram selv. Noe jeg finner problem med når jeg ruller opp en joint, er det å få hasjen «pulverisert» nok, så det ikke bare blir klumper. Hvordan får jeg den slik, at det blir lettest å blande med tobakken?
Vis hele sitatet...
Det jeg pleier gjøre er å hive 2 sigaretter i microen i ca 30 sec, dette for å tørke tobakken, så tar jeg en tallerk og hiver i microen såpass at den blir så varm at du ikke kan ta på den så legger jeg klumpen (0,3ca) på tallerken slik at den blir varm å lettere å løse opp, så drysser jeg tobakken over og knar det sammen med godt resultat, er 1000 måter å mekke på så er bare å prøve seg frem 👍
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pokker til flaks da. I postkassen min er det stort sett bare regninger og purregebyr.
Bestilte nylig noe fra DW og selger hadde skrevet en random returadresse på det. Var det litt tykk penskrift det var skrevet med, type gel pen som her?