Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2210
Hei!
Skal ut og fly snart og lurte på om noen av dere har erfaring med å innta edibles før en flytur. Har bare tenkt til å drikke sjokomelk med hasj rett før sikkerhetskontrollen, ikke tenkt til å innføre. Har ikke mye erfaring med edibles fra før, gjort det et par ganger. Men jeg tenkte at flyturen blir litt bedre om man kan høre på litt musikk mens man drømmer seg bort.
Er dette en dårlig ide? Hva er eventuelt konsekvensene? Flyr Ryanair alene, så kommer til å sitte med fremmede.
Relativt dårlig ide, da du ikke aner hvor skækk du kommer til å bli.

De få gangene jeg har prøvd meg på edibles har jeg blitt så balle stein at jeg absolutt ikke kunne vært ute blant folk.

Ta deg iallefall tid til å lære din dosering i forkant om du absolutt skal
Edibles er perfekt for lange flyturer. Men dosering er vesentlig og tenk på at de fleste takler bedre store doser hjemme en når man blir stabla sammen i en blikkboks.
Røde øyne er også en ting å tenke på. Får sjeldent røde øyne av å vape men når jeg spiser så ser jeg ganske fjern ut de 2 første timene.
En liten tanke: Hva gjør du hvis dem ved siden av deg oppdager det og blir sinte på deg?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier hive i meg noe godt før jeg går mot sikkerhetskontrollen.
Gjelder å være rutinert på doseringen!

Lag 5-10 edibles som er sirka like i styrke. Så kan du teste de ut hjemme uken før. Da vet du både styrke, og hvor lang tid det tar før du får ordentlig effekt

Kommer litt an på hvor og når du reiser, men min erfaring er at det er stor sett alltid sosialt akseptert med solbriller på fly. spesielt om du skal "sove" eller bare ligge å slappe av.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er lurt eller ikke kommer jo seff an på dosen og hvordna du takler den. Siden det er vanskelig å vite hvor skækk du blir på forhånd, så kan ingen si at det er lurt eller ikke.

Jeg spiste masse edibles før flyreise hjem fra denmark, det gikk fint, sov hele veien. Skulle gjerne ønske flyturen varte lenger, det var jo en særdeles positiv opplevelse.

Mitt råd til deg er å ta en mindre enn vanlig dose noen timer før du drar mot flyplassen, om det ikke gir nok funk så spiser du resten før siste kontroll.
Takler røyking ganske bra, dog jeg får ekstremt røde øyne ... Tenker å teste dosering litt først, og se hvordan og hvor lenge jeg reagerer..
Men la oss si worst case scenario; hva er konsekvensene? De kan påvise det i blodet, men har ikke noe i besittelse.. vet at dette kommer ann på landet jeg drar til, ønsker ikke å dele nøyaktig destinasjon, men det er i EU og det er ulovlig med besittelse av større mengder.
Så lenge du ikke sier noe dumt, ikke har med deg noe og er flink å fortelle om hvor plaget du er av allergi har jeg vanskelig for å tro at du får noe problemer i et EU land.

Clear eyes er sikkert lurt?
Har gjort det fra amsterdam. Gikk helt fint, noe mere noia å loka pånflyplassen bare. Prøv et par runder først, så du lærer deg hvor mye du trenger for å oppnå den rusen du vil ha, så går det nok fint
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
En liten tanke: Hva gjør du hvis dem ved siden av deg oppdager det og blir sinte på deg?
Vis hele sitatet...
Si du har flyskrekk og fikk noe medisin av legen tenker jo jeg
Ville definitivt ordnet noe flyskrekkmedisin på ekte av typen benzo hvis jeg faktisk skulle gjort dette her.
Kan ikke se for meg noe kjipere enn å grønne ut på edibles på økonomiklassefly og begynne å noie.
Da er man glad for å ha noe å slappe av på da.
Sist endret av krystallkongen; 19. november 2019 kl. 00:44.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde planer om å smugle med meg hjem fra Amsterdam en gang, gikk på coffeeshop rett før taxi til flyplassen og kjøpte 2 jointer som jeg røyket der + 8 gram av den nest dyreste hasjen (så ikke isolator eller noe, men type 18€) de hadde og tenkte å kjøpe kondomer på flyplassen og svelge disse med hasjen oppi på dassen. Når jeg kom til flyplassen hadde ingen av kioskene kondomer synlig og jeg turte ikke å spørre så endte opp med å noie og bare svelge all hasjen på dass. Ble helt ute under flyturen men den var forsovet behagelig, satt og pratet med en milf som satt ved siden av og hadde kommet fra lang jobbreise i Asia uten at det virket som hun la merke til noe.
Hehe, oppfører du deg, er hyggelig og høflig så går det stort sett bra. Er du synlig beruset vil du kunne bli stoppet i gate ved boarding. Det samme i andre enden, spesielt hvis du må gå gjennom tollen eller om politiet kjører utvidet kontroll ved ankomst. Kabinansatte er trent til å være oppmerksomme og melde ifra uten at det er synlig for vedkommende. Men de er forskjellige, noen vil følge rutinene og varsle mens andre ler inni seg og hadde ønsket det var dem selv. Men en ting er sikkert, de legger merke til det.
Sist endret av Vapey; 19. november 2019 kl. 09:36.
Hahaha, dette gjore eg i sommer.

Traff med seriøst 1 minutt før sikkerhetskontrollen, sto der og nystirra på han som sa eg skulle ta meg belte i 10 sekund sikkert. Kom meg igjennom med et ganske stygt blikk. Temmelig sikker at han sjønte det.

Grønna derreter ut og sov til flyet skulle gå, perfekt. På flyet gekk det egentlig ganske fint og var en bra opplevelse.

Ville faktisk anbefale det om du tar en mindre dose slik du ikke grønner ut, får en 8 timers reise til og gå relativt fort.
Noen ganger kan edibles kicke hardere en man så for seg, hadde det vært meg hadde jeg heller tatt en J istedenfor da det ikke kicker like hardt å er lettere å beregne, øynene fikser du med clear eyes, ikke unormalt å dryppe øynene i offentligheten �� lykke til uansett, blir sikkert en minneverdig flytur
Altså ...

Har ikke mye erfaring med edibles fra før, gjort det et par ganger.
Vis hele sitatet...
Nei, svaret er nei, ikke gjør det.