Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 7291
Trenger tips til noe spennende. Likte prison break. Noe som man bare MÅ se litt til og litt til av.
Er også ute etter noe som kan være lærerikt og interessant, gjerne innenfor kosthold, meditasjon, religion, rusmidler som medisin og rusmiddelindustri osv.
Og ellers hva som helst som dere vil gi terningkast 5 eller høyere på. Kjeder meg og trenger tips. Har Netflix, sumo og Viaplay

Setter pris på alle tips :-)

Må bare legge til at om noen vet om noe bra som har med «selvhjelp» å gjøre er jeg også veldig interessert i å få noe tips om det, om dere skjønner hva jeg mener med «selvhjelp»...
Sist endret av annveig; 30. august 2019 kl. 11:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ikke dokumentarer serier:
Breaking Bad
Twilight Zone
X-Files
Millenium
Sillicon Valley

Usikker på om disse er på streaming tjenester.
Narcos går vel under rusmidler og man lærer litt om historien til Pablo Escobar og Cali kartellet.
Lucifer
Grimm
Santa Clarita Diet
Atypical
Speechless
Gotham
Dirk Gentlys
Blacklist
A series of unfortunate event
Russian doll
The Ranch
Workin Moms
Merlin
Wynnona Earp
Happy!
Van Helsing
The Punisher
Sniksytter
Black Sails
Marco Polo
Cooking on high
Weeds
The good place
Chilling adventures of Sabrina
Sex Education
Haters back off!
White collar
Marlon
Sick Note
Brooklyn nine nine
Trailer Park Boys
F is for family
Paradise PD
Disenchantment

De jeg vil anbefale mest;
Atypical
Speechless
Lucifer
Marco Polo
Weeds
Happy!
White collar
Blacklist

Alle disse er på Netflix.

Edit; Ikke sikkert disse er helt i din sjanger, men disse jeg synes er de beste seriene på Netflix i skrivende stund.
Sist endret av Flaffersen; 30. august 2019 kl. 14:10.
Masterminds (Canadisk serie om forskjellige kriminelle bestrebelser)
King of the hill
Mot i brøstet
Anbefaler "Ozark". Helt fantastisk serie som er verdt å se. Den er på Netflix.
Animal Kingdom på viaplay
akkurat nå ser jeg mindhunter (netflix) den synes iallefall jeg er helt sjukt spennende.
Reinert med beine !
griped's Avatar
Tsjernobyl, går på HBO
▼ ... over en uke senere ... ▼
Et par nye serier: "The Dark Crystal: Age of Resistance" ute på Netfilx nå, ganske sjarmerende fantasy serie, "The Gemstones " på HBO, komedie som handler om en "mega" kirke i USA.

Hvis du er interessert i lærdom og selvhjelp så kan jeg også slenge med "Joe Rogan Experience" podcast, har utrolig mye varierte gjester og temaer, en av mine favoritter er episode #1035 med mycologist Paul Stamets.
Tja... slenger bare opp noen serier jeg likte ekstra godt og kom på i farta (fra netflix):
Altered Carbon
Lady Dynamite
GLOW
The Rain
Maniac (den norske! Den amerikanske var søppel)

Og ja, The Righteous Gemstones er knall! Jeg pleier å slite litt med Danny McBride, men denne liker jeg, gitt!
Anbefaler Fringe. En god erstatning for X-Files og uten aliens.

https://www.imdb.com/title/tt1119644/