Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2470
Jeg er overasket over at det ikke er laget en tråd om den nydlige UE perlen!

Under den fine byen Paris, befinner det seg skjulte ganger som folk helst holder seg unna. Det er et svært gruvesystem med mange historier. Nokså skummelt ser det ut til å være også! I spesielle rom er det fylt med skjellet fra mennesker, og en av historiene er at det er rene porten til H****** (du skjønner nok ordet, men liker bare ikke å skrive stygge ord XD)

I 1986 skulle tre unge jenter inn for å se plassen. De kom ikke ut igjen. Politiet reiste inn for å lete, og etter en stund fant politiet tre lik med store skader. Sies også at det var skrift av blod på veggene som sa: "I will be waiting for you..." Politiet fant aldri den/det som gjorde det.

Denne er sann, og en link til et tv-prøgram om nettopp dene historien ligger i bunnen av posten: Det er funnet et kamera der inne med en tape der mannen skriker, slipper kameraet, og løper.

Det jeg vil fram til er at dette er et topp 10 må besøke for meg vertfall! Håper dere andre har vert der, eller har noen historier å komme med.

Her er linken(e) til tv-programmet:

Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=yxJkM...eature=related
Del 2:http://www.youtube.com/watch?v=bBrkr...eature=related

http://en.wikipedia.org/wiki/Catacombs_of_Paris
Det hadde vært uhyre spennende å besøkt det grav kammeret som er der inne.
Men da skulle jeg helst hatt med en guide så jeg ikke hadde gått meg vill.
Også har jeg heller ikke lyst til å bli fucked upp av det såkalte catacombs police.

Her har du et par tråder fra UE folk som har vært på tur der.
http://www.28dayslater.co.uk/forums/...ad.php?t=47824
http://www.28dayslater.co.uk/forums/...ead.php?t=5644

Det stedet er nok nr 3 på listen min asså.
Nr 1 Chernobyl Pripyat.
Nr 2 Bodie, California.
Nr 3 Paris Catacombs

http://en.wikipedia.org/wiki/Cataphile
Sist endret av UrbanFreak86; 23. november 2010 kl. 04:17.
For ikke å snakke om katakombene og kryptene under Roma/vatikanstaten. Det hadde vært noe å sett. Sikkert ganske begrenset adang for de fleste da.
Sist endret av Pablo_P; 23. november 2010 kl. 06:47.
husker jeg så noe om dette på discovery ja, får lite lyst inn i der når jeg så det. De har jo masse rom der inne som er bygd av skjelleter og gulvet er hodeskaller. Nei takk du!
Skulle jeg dratt ned dit skulle jeg hatt med meg 5-10stk med våpen

Hadde også hvert fett og dratt til et veldig gammelt forlatt Sanatorium.
Klarer nesten ikke å vente til jeg blir 18!

Og UrbanFreak86: Det er ikke akkurat så veldig lovlig å gå ned dit....
Sist endret av Avatar; 23. november 2010 kl. 16:19.
Gammel er du nå?
Jeg har vært der en tur med skolen. Er veldig kult å gå rundt der nede, det ligger hodeskaller og knokler overalt. De ligger stabla fra gulvet og opp til taket. Og det er faen meg sånn hele veien, det tar ikke slutt. Kan minne litt om store vedboder der veden er hodeskaller/knokler. Var selvfølgelig guida tur, veit ikke hvor lett det er å komme seg ned dit på egenhånd.

Når du går der inne er det hele litt uvirkelig, du klarer ikke helt å ta innover deg inntrykkene med en gang. Du går rundt blandt gamle levninger av andre mennesker i tusentall.

Husk at det hele er egentlig en stor gravplass så hvis du drar dit er det kanskje greit å vise litt respekt for de som ligger der?
Litt som "Moria" på ringenes herre?
Sitat av Loppe Vis innlegg
Jeg har vært der en tur med skolen. Er veldig kult å gå rundt der nede, det ligger hodeskaller og knokler overalt. De ligger stabla fra gulvet og opp til taket. Og det er faen meg sånn hele veien, det tar ikke slutt. Kan minne litt om store vedboder der veden er hodeskaller/knokler. Var selvfølgelig guida tur, veit ikke hvor lett det er å komme seg ned dit på egenhånd.

Når du går der inne er det hele litt uvirkelig, du klarer ikke helt å ta innover deg inntrykkene med en gang. Du går rundt blandt gamle levninger av andre mennesker i tusentall.

Husk at det hele er egentlig en stor gravplass så hvis du drar dit er det kanskje greit å vise litt respekt for de som ligger der?
Vis hele sitatet...
Hvor lenge siden er det da? Siden det er ulovlig å gå ned der.. Og jeg tviler sterkt på at læreren din brøt reglene og satt deres liv i fare? Grunnen til at det er ulovlig er at tunnelløpene er utrolig sårbare, så et lite spark i veggen kan rase gode mengder.
Sitat av Dyrdal Vis innlegg
Hvor lenge siden er det da? Siden det er ulovlig å gå ned der.. Og jeg tviler sterkt på at læreren din brøt reglene og satt deres liv i fare? Grunnen til at det er ulovlig er at tunnelløpene er utrolig sårbare, så et lite spark i veggen kan rase gode mengder.
Vis hele sitatet...
Når ble det ulovlig? En venn av meg var jo der på tur med guide for en liten stund siden.
Sitat av Dyrdal Vis innlegg
Hvor lenge siden er det da? Siden det er ulovlig å gå ned der.. Og jeg tviler sterkt på at læreren din brøt reglene og satt deres liv i fare? Grunnen til at det er ulovlig er at tunnelløpene er utrolig sårbare, så et lite spark i veggen kan rase gode mengder.
Vis hele sitatet...
Det er snart 4 år siden. Og det var bare en liten del av det hele. Måtte betale litt for å komme inn så gikk du en allerede opplyst "vei" igjennom trange ganger og masse huager med gamle levninger. Vi fikk ikke lov å gå fritt der nede, og alle andre veier bortsett fra den vi gikk var avsperret.


Det er bare å lese på Wikipedia linken som trådstarter posta så kan du lese at det er en turist attraksjon i Paris. Det er helt sikkert ikke det UE entusiastene på dette forumet tenker på når de sier de skal gå rundt i Katakombene. Altså vandre rundt blant alle de andre turistene.
Sist endret av Loppe; 23. november 2010 kl. 16:48.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Skulle jeg dratt ned dit skulle jeg hatt med meg 5-10stk med våpen
Vis hele sitatet...
5-10 stk med våpen i endeløse ganger, og fylt med spøkelsegreier. Hmmm ser ikke på noen måte hvordan det kan gå bra. Se you in another life
Kunne blitt en fet film ut av disse katakombene osv.. Eller zombie maps på CoD
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Når ble det ulovlig? En venn av meg var jo der på tur med guide for en liten stund siden.
Vis hele sitatet...
Det er en lovlig inngang, men det er bare en liten del av katakombene.
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Når ble det ulovlig? En venn av meg var jo der på tur med guide for en liten stund siden.
Vis hele sitatet...
Det er et sikker område som er lovlig med følge, som sikkert er 1/10000 del av hulene Alt der nede er utrolig dårlig bygget, og faller fra hverandre etterhvert. Det er derfor de har begynt å fylle igjen inngangene..
Sitat av Dyrdal Vis innlegg
Det er et sikker område som er lovlig med følge, som sikkert er 1/10000 del av hulene Alt der nede er utrolig dårlig bygget, og faller fra hverandre etterhvert. Det er derfor de har begynt å fylle igjen inngangene..
Vis hele sitatet...
Da er det ikke sikkert jeg får muligheten til å reise dit
I denne filmen er det en del fra katakombene.