Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3117
Hei.

Jeg og et par venninner er nå på vei inn i bilen for å kjøre mot Lier mentalsykehus. MEN nå har det jo seg sånn at det er mye snakk om både rivning og vakthold, som kan gjøre dette litt vanskelig. Er det noen som kanskje vet om noen lignende steder rundt i nærheten av Lier, eller evt. ikke så veldig langt unna? Eller kanskje det er noen som har litt tips på hvordan vi lettest mulig kan komme oss inn usett...

Vi har alltid hatt lyst til å dra dit, men har desverre ikke fått tid til dette før nå. Og nå virker det jo såppas vanskelig at vi prøver å se for oss mulige "løsninger" før vi drar.

Vet at det er lignende tråder som ligger her på freak, og tro meg, jeg har lest alle.

Setter pris på all hjelp
Var kun mobilt valthold når jeg var der. En velter som tar en rundt 2 ganger i døgnet.

Men pass dere heller for betjeningen på et av dem aktive hjemmene rundt.

Men hadde jeg vært dere hadde jeg dratt :-) mye morro
Parker ved garasjene i O.Lingjærdes vei(ovenfor det revne A-bygget). Ta stien gjennom skogen opp til B-bygget. Derfra kan du gå ned til E-bygget nedenfor. Hold deg unna den delen av sykehuset som er i drift, og legg besøket til dagtid(ikke lykt). Da er det minimal sjanse for å bli stoppet.
De gangene jeg har vært der har jeg parkert ved porten som sperrer veien opp til de forlatte byggene. Har vært der 3-4 ganger, på dagtid. Ingen som har brydd seg.