Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 5951
La oss is at jeg var ute å gikk meg en tur og fant en liten detalj i naturen som gjorde at en kjapp undersøkelse av steder avslørte en godt kamuflert dør inn i en voll. Jeg lette godt rundt om på området som ligger langt fra hus og er langt inne i skogen, og fant 2 inganger til! Jeg brøt opp den ène som ganske enkelt var ett armert betong lokk med lås som ikke var gått helt lås. Jeg ser ned i hulet i bakken og ser ned på ett gulv av grus og vagger av solid betong, men det var alltfor mørkt for så noe annet så jeg gikk bort til motorsykkelen og hentet en LED-lykt. Jeg gikk bort igjen for å se, og lyst ned hullet som viste to tuneller som gikk kanske langt hver vei (Ca. 20-30 meter) før de svingte i en 90* sving. Siden jeg ikke hadde noe mulighet til å komme meg opp igjen vist jeg hoppet ned, ringte jeg til en kompis som tok med seg tau.

Når vi hadde fått tak i tau hoppet jeg ned og begynnte å gå, først kom jeg ut i en enda lengre gang, så kom jeg frem til en større hall der døra som jeg fant først var, denne var låst med en heavy hengelås. Jeg forsatte inn i annlegget og kom til noe som så ut som et soverom/oppholdsrom med ett ventilasjons annlegg i det ene hjørnet, ett bord med fire stoler rundt og benker festet til veggen. Det gikk to dører ut fra rommet, den ene gikk ut i ett rom der jeg kunne skimmte dagslys og den andre forsatt inn i det ukjente jeg gikk først ut i rommet jeg kunne se dagslys! Har viste det seg å være skytestillinger med fullt av avlange hull som du kan stikke pipen på våpenet igjennom. Den andre døren førte som sagt videre innover flere titalls meter og førte bra tilbake til de to inngangene/lukene som jeg tidligere har fortalt om.

Så det jeg lurer på er hva eventuel straff blir vist forsvaret/MP buster oss vist vi er der inne?
Det var jo åpent, og dere var bare nysgjerrige Kanskje noe som ligger igjen etter tyskerne?
hva er straffen for innbrudd i Norge? google it og se selv
det de ikke vet, har de ikke vondt av...
Veit du om det er noen kraftverk i nerheten eller store annlegg? middels veier? Er det det kan du BANNE på at det er forsvars aktivitet. Jeg VEIT at norge er ganske store på våpen og forsvar. Vi er faktisk verden største i forhold til innbygere (kilde: http://www.nettavisen.no/okonomi/article301864.ece). i ca 90 % av fjellanlegg i norge har forsvaret mer eller mindre aktivititet. Norge har faktisk større kraft en det man skal ha det til.
Men som sagt er det åpent og ikke merket så er det vel ikke innbrudd men hvis du derimot fjerner hengelåsen så er det innbrudd.
hvor i landet? nord, øst, sør? ganske spennende.. men skjønner ikke helt hva du har planer om å finne på der nede. stjæle fra evt. lagra matriell?
Sitat av mini_me Vis innlegg
det de ikke vet, har de ikke vondt av...
Vis hele sitatet...
Takket være denne tråden så vet de det.
Er det kanskje plassert nær en flyplass eller annet ''strategisk mål'', for da var det mest sannsynlig HV som hadde kontroll over de.
Tviler på at du vill finne noe særlig spennende nedi der, siden den sannsynligvis ble tømt når den kalde krigen var over.

Gjør deg selv en tjeneste å kamufler inngangen godt slik at du får ha plassen for deg selv.
Hvis du skal dit igjen må du gjærne knipse ett par photos til oss ;D
Var det stort gult skilt hvor det stod militært området.
Så er det kanskje et lite hint.
Men det skal vist være flere sånne steder rundt omkring i Norge.
Som skal være temmlig glemt fordi de som har vist om det har gått bort dessverre.

BILDER BILDER BILER TS
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
BILDER BILDER BILER TS
Vis hele sitatet...
Hvilke biler snakker du om?
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Hvilke biler snakker du om?
Vis hele sitatet...
Audi Quattro Skriveleif og Volvo C5 Attugidder...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvor i Bergen var dette? Kunne tenkt meg å sjekke dette ut
Hørtes nesten ut som noe HV greier som ligger i Arna.
ja, hvor...
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
hva er straffen for innbrudd i Norge? google it og se selv
Vis hele sitatet...
det er ikke innbrudd det er noe annet. innbrudd er hvis du "bryter" opp noe for og komme deg inn
Sitat av Xzip Vis innlegg
Jeg brøt opp den ène som ganske enkelt var ett armert betong lokk med lås som ikke var gått helt lås.
Vis hele sitatet...
Sitat av xavi0n Vis innlegg
det er ikke innbrudd det er noe annet. innbrudd er hvis du "bryter" opp noe for og komme deg inn
Vis hele sitatet...

Skriver jo selv at han brøt opp en dør, selvom det er lett er det fortsatt inbrudd

Men ingen trenger og vite at det var du som brøt opp da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om man blir fersket, kan man ikke da bare si at det sto åpent og man hørte noen som ropte, og man dro inn for å sjekke?
HøyRisiko Psykopat
Sitat av zitare Vis innlegg
Skriver jo selv at han brøt opp en dør, selvom det er lett er det fortsatt inbrudd

Men ingen trenger og vite at det var du som brøt opp da.
Vis hele sitatet...
den var ikkje gått helt i lås, eg vil ikkje kalle det å bryte opp
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
hva er straffen for innbrudd i Norge? google it og se selv
Vis hele sitatet...
så lenge man ikke ødelegger noe for og komme seg inn så er det ikke innbrudd, da er det trepassin"
Sitat av Tengel Vis innlegg
Audi Quattro Skriveleif og Volvo C5 Attugidder...
Vis hele sitatet...
Jeg ler så jeg griner.....beste kommentaren hittil idag!! KP!
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Men det har fortsatt ikke kommet noen BILDER BILDER BILER TS.
Du blir ikke busta så lenge du blir tatt på fersk gjerning!
Sitat av brgz Vis innlegg
Du blir ikke busta så lenge du blir tatt på fersk gjerning!
Vis hele sitatet...
Man blir ikke bustet så lenge man blir tatt på fersk gjerning ?
Sist endret av ghettokid; 20. mars 2011 kl. 02:12.
Utrolige spennende aa lese om, hadde vaert fett hvis du kunne tatt noen bilder og vist oss det
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Man blir ikke bustet så lenge man blir tatt på fersk gjerning ?
Vis hele sitatet...

Ja, helt riktig, skulle vært en "ikke" inni der. Gratulerer
Om dere blir ferska så er det bare å si at alt sto åpent og at dere var nysgjerrige.
Politiet evt MP vil nok bruke den gode gamle skremselstaktikken slik at de føler seg trygge på at dere ikke går inn der igjen. (sett at dere ikke har rulleblad på størrelse med en dassrull)
Er jo tross alt ganske uskyldig så lenge man ikke stjeler ting eller bedriver hærverk.
ser du bor i bergen. Kan jeg spørre om det er i nærheten av helleneset? i så fall har jeg vært der et par ganger selv
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
kan du PM meg location hvis det er i bergen? høres kult ut ^^