Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1223
Hei.

Jeg vet ikke om dette er rett plass for denne tråden, men admin må gjerne flytte dersom det er et mer egnet sted for denne saken.

Jeg har de siste dagene blitt utsatt for noe temmelig spesielt. Flere av mine nye kvinnelige venner på facebook har fått melding fra en person som "advarer" dem mot meg, og viser til at det finnes blogger og falske profiler på datingsider med seksuelt offensivt språk. Personen viser til at jeg skryter av hvor flinke de er i senga og oppgir all kontaktinformasjon til dem, slik at andre menn kan kontakte dem for "hygge". Alt er selvfølgelig tull. Ikke nokk med det, flere av dem er blitt oppring av ukjent nummer hvor de igjen blir advart om det samme over telefonen.

Resultatet av denne hetsen er så klart at mange av vennene ikke vil ha noe med meg å gjøre. Ikke fordi de tror på dette, men de opplever dette som svært ubehagelig og distanserer seg for å slippe slike meldinger.

Det eneste jeg vet konkret er at det er en kvinne som står bak dette. Etter det jeg har fått opplyst var det en kvinnelig stemme i telefonen.

Dette kan ikke fortsette og jeg må komme til bunns i hvem det er som driver med dette. Tydeligvis får "hun" informasjon fra facebook da kun de aller nyeste jentene (og de pene) er blitt oppringt. Jeg er singel bare så det er sagt. Jeg har byttet passord og det er kun mine venner som kan se vennelisten min. Jeg mistenker at jeg har en "uvenn" blant mine venner, men hvordan skal jeg røyke denne personen ut????????

Jeg vurderer å lage en kvinnelig profil på fb, skrive noen sexy meldinger for alle å se på veggen min, og dermed lokke "uvennen" til å ta kontakt. Kanskje kjøpe et kontantkort for min reservetelefon å legge nr på min "kvinneprofil" og ha denne på standby så denne psykoen kan ringe meg...

Hva foreslår dere??
denne metoden for terror har jeg ikke hørt om før. tjukke i hue folk kan bli, haha.
høres ut som en smart metode det du sier, om å lage en flask konto
Hvis/når du finner ut hvem som står bak, håper jeg du finner ut hvor vedkommende bor, og brenner ned huset
Fin mulighet til å finne ut hvem som er dine EKTE venner!...ekte venner er de som er der for deg både i medgang og motgang.
Dette virker helt sprøtt, jeg ville tatt det til politiet.
Du har jo allerede kommet opp med en genial løsning selv, bare pass på at det ikke er du, men en kvinne som i så fall svarer når personen evt ringer. (med mindre du er heldig og kjenner igjen stemmen)

Ingen forsmådde ekser eller flørter som vil ha hevm for noe da?
Anmeld hele greia, er jo ganske drøyt dette her. Ingen problemer for politiet å finne ut hvem som har ringt om du får tidspunkt og slikt fra anropsloggen til en av de som har blitt oppringt.
Det jeg ikke skjønner er hva som får folk til å gjøre sånn, helt bak mål!
Sitat av zevz Vis innlegg
Det jeg ikke skjønner er hva som får folk til å gjøre sånn, helt bak mål!
Vis hele sitatet...
en X som ikke vil slippe taket, og kan ikke hun få han så skal ingen ha han kjipe greier detta der vil jeg si.

Men enten så lager du en politisak utav dette, eller så lurer du henne ut med da en falsk kvinne konto som prøver seg litt på deg
Den var ny. Håper du finner ut av det, kan ikke gå rundt og ha det sånt. Jeg hadde gjort det du har tenkt ut
Sitat av ps3 Vis innlegg

Ingen forsmådde ekser eller flørter som vil ha hevm for noe da?
Vis hele sitatet...
hoho fikk litt av det trådstarter sliter med av en x engang, herlig følelse og ta telefonen å kjenne igjen stemmen å forklare at jeg skulle bruke kjeften hennes som is-skrape om hun ikke ga faen ^^