Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1959
Noen som er intressert i å kjøpe et 11 deler dirkesett ? . Kom med bud .

Grunnen til at jeg selger er fordi jeg aldri orka å lære meg å dirke. Trodde det var lett, men det var det ikke
Hvor mye ca har du tenkt å ta for settet?
Hvor mye kostet det nytt?

Har bestandig hatt lyst til og prøve meg på å dirke, så får se da

Siden du ikke har satt noen pris så byr jeg foreløpig 50kr
Trådstarter
91 0
tror jeg betalte 400, har bare prøvd det engang på ei dør, så budet ditt på 50 kr er nok ikke nok du
Sitat av A l e x Z
tror jeg betalte 400, har bare prøvd det engang på ei dør, så budet ditt på 50 kr er nok ikke nok du
Vis hele sitatet...
400? Kom med litt opplysninger om hvilken type sett det er da, og gjerne noen bilder.
Siden et 13-14 biters sett koster under 200.- med porto i fra statene, så synes jeg 400.- var noe dyrt. Med mindre settet inneholder noen meget spesielle deler.
Trådstarter
91 0
kan komme med bilder senere i kveld, jeg kjøpte mitt for 400 i Januar, så sa ikke at jeg skulle ha 400 .
Sitat av A l e x Z
kan komme med bilder senere i kveld, jeg kjøpte mitt for 400 i Januar, så sa ikke at jeg skulle ha 400 .
Vis hele sitatet...
Var nettopp det jeg mente, at det var dyrt. Med mindre det er noe veldig spes med settet.
Siden f.eks Southord 13 deler koster akkurat over 100 lappen + porto så synes jeg at 400 for et lite dirkesett var fryktelig dyrt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det solgt? Om det ikke er solgt, kan du slenge opp noen bilder og litt info?
Ja bilde. byr 500 vis det er orden
Ehm...
Jeg bestilte mitt dirkesett nytt på nettet fra USA til 350,- inkludert frakt
Jeg lurer på hvor dere køpte disse settene.. jeg har selv sett på denne "Lockaid" .. men finner kun amerikanske sjapper.. det blir litt langt. Plus at den havner i tollen, noe jeg vil ungå.
Jeg kjøpte fra lockpickshop.com for ca 250kr. Jeg spurte dem om de kunne merke pakken med en verdi under $20. Det ble ikke stoppet i tollen og jeg slapp å betale noen ekstra avgifter.
Hvorfor vil du ikke bestille fra USA?
150 Hvis du betaler frakt.
Vil ikke ødelegge tråden, men syns ikke det er vits med to tråder som handler om det samme. Har også et dirkesett. Bilde kommer på fredag. Husker ikke hvor mange deler, men det er ganske mange. er sikkert 30 eller noe. Leveres i et skinnetui med kratftig glidelås. selges 450. Mer nøyaktig info og bilder kommer. Har også en dirkestang som brukes til å åpne biler. selges 100. selges samlet 500 kr. sendes hurtig.

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...84&pos=3&tot=5 bildet på dirkestanga
Sist endret av 420; 30. august 2006 kl. 09:30.
"dirkestang" faktisk *LOL*
Det heter "Slim-Jim". Så lærte du noe i dag også.

Jeg begynte f*** meg å lure på om man skulle fly rundt med en stang når man skulle jekke opp bildører ja... hoho

Forresten så funker de car-jiggler greiene j**** bra også.

Mange bil-spirer her for tiden eller?
hehe, ja.. men Slim-jim settet er solgt