Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1409
Noen som vet om et sted der de selger gode øvelseslåser.
Hos lockpickshop fant jeg noen, men de jeg fant hadde bare delen med pin'ene gjennomsiktig, jeg må kunne se fra siden der hooken jeg bruker også er. (Vil se mest mulig av tingene)
Vet ikke hvilken side du fant det på men jeg fant ikke det jeg lette etter der.
Sitat av Grantax
Vet ikke hvilken side du fant det på men jeg fant ikke det jeg lette etter der.
Vis hele sitatet...

Han har faket linkene
Men finnes det billigere steder enn spyshop.no? Jeg er også på jakt etter øvelseslås!
Jeg er på jakt etter litt billigere.
Jeg kommer aldri til å kjøpe noe som helst fra spyshop.no.

På lockpickshop.com selger de den samme som spyshop.no for 1/3 av prisen, men jeg synest det også er for dyrt bare for å øve..
Sitat av Grantax
På lockpickshop.com selger de den samme som spyshop.no for 1/3 av prisen, men jeg synest det også er for dyrt bare for å øve..
Vis hele sitatet...
Da burde du kanskje finne deg en annen hobby. Samle på frimerker er ganske billig. Da får du pakker med 1kg frimerker for 198.- og slikt.

Du må ha det i bakhodet at det koster å tilvirke slike ting, det er ikke slegge-mekk akkurat!
Spør på alle låsesmedene i byen. Eventuelt kan du se på www.lockpickshop.com, jeg vet ikke hvor billig du vil ha det men øvelseslåser er generelt dyre. Hvis du ikke kan klare deg med billige hengelåser å trene på da.
FYI: Ikke alle som bor i en by.