Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2598
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, tenkte og handle meg litt benzo senere ikveld og pleier vanligvis å handle et brett xanor 1mg (15stk)

Karen min sendte meg en melding og sa han hadde et brett med sobril på 25mg og er 24stk. Er lik pris på de men aldri prøvd sobril før.

Kjøper meg et brett i ny og ne for rusen sin skyld og har en relativt grei toleranse, blander med 2-3 øl og litt bønne. Spørsmålet mitt er: Hva er best? Vet at xanor er sterkere men siden det bare er 15stk i et brett mens sobrilen har 24. Hva liker dere best? Vanligvis når jeg har et brett xanor så ryker det på 2 dager, men må vell ta et par ekstra sobril om jeg skal få samme effekt?
R.i.p 23.04.2021
Du vil aldri få samme effekt av sobril som xanor.drit i sobril.
Du kan få nogenulunde samme effekt, du må bare ta høyere doser! Rundt 40-50 mg bør gi deg en ganske lik effekt som alprazolam.

Som 1 mg alprazolam mente jeg..
Sist endret av wayup369; 30. mai 2020 kl. 21:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
25mg sobril er deff verdt det. Mye bedre enn dem på 10, go for it!
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar, ble sobril da han var tom for xanor. Var så snill og slang med en oxy, god helg freaks