Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2530
Hei, ser at det en en del poster om dette allerede. men har egentlig ikke fått til deg jeg vill.

Det jeg et ute etter er også legge inn en software på en maskin, også få tilgang til og koble seg til dette programmet også se webcameraet.

finnet en del programmer for Remote Desktop og regner med det burde finner noe likt til og se andres webcam?

Det må da også gå og "slå av" kameraet når du ikke skal se mere.

Jeg har full tilgang til alle maskinene dette skal inn på hele tiden så er ikke noe problem og legge inn noe.

Takker for alle svar.

EDIT: Bruker windows 7 på alle maskinene
Veldig genialt program det du nevner sist der
1. Lag deg en ac på Hackforums.net
2. Bruk Søk funksjon.
3. ????
4. PROFITT!
Sitat av xShadyx Vis innlegg
1. Lag deg en ac på Hackforums.net
2. Bruk Søk funksjon.
3. ????
4. PROFITT!
Vis hele sitatet...
Du liker de 1-2-3-4-inleggene dine
Sitat av haxxor Vis innlegg
Hei, ser at det en en del poster om dette allerede. men har egentlig ikke fått til deg jeg vill.

Det jeg et ute etter er også legge inn en software på en maskin, også få tilgang til og koble seg til dette programmet også se webcameraet.

finnet en del programmer for Remote Desktop og regner med det burde finner noe likt til og se andres webcam?

Det må da også gå og "slå av" kameraet når du ikke skal se mere.

Jeg har full tilgang til alle maskinene dette skal inn på hele tiden så er ikke noe problem og legge inn noe.

Takker for alle svar.

EDIT: Bruker windows 7 på alle maskinene
Vis hele sitatet...


Vel du kan jo bruke noe som heter DarkComet
http://darkcomet-rat.com/

Så kan jeg anbefale deg å bruke no-ip duc.
gå på http://www.no-ip.com/
registrer der. lag en host. bruk hosten som ip istedenfor ipen din serveren din . husk å åpne porten da. jeg bruker 1337 porten
Prøver meg på darkcomet nå, men får det pokker ikke til. Har åpnet port, kjører no-ip duc, har laget server i dark comet, fulgte tutorial på alt. Har installert serveren på maskinen jeg vil "overvåke", og alt ok sålangt. Kjørte serveren på den andre maskinen, meldingen "exept" kom opp, og trykket ok. Men på min maskin kommer det ikke opp noe som helst i dark comet. Aner ikke hva jeg har gjort feil

cybergate derimot fungerte utmerket. Men om noen vet hva som kan være problemet med darkhorse kan dere gjerne dele det med meg
Har også problemer med Darcomet. funker ikke på localnettet en gang. samme pc som Client og server er på isammen.
har deaktivert antivirus og brannmur
Sitat av haxxor Vis innlegg
Har også problemer med Darcomet. funker ikke på localnettet en gang. samme pc som Client og server er på isammen.
har deaktivert antivirus og brannmur
Vis hele sitatet...
Prøv Spy-Net!
metasploit har kommet med støtte for webcam nå :-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om et antivirusprogram som man kan få til å ignorere serveren som blir lagt inn på maskinen? Norton kunne det ikke, og Microsoft sin løsning fjerner den også etterhvert. Og hva hvis den legges på en annen partisjon enn C:, vil den da også fungere, og blir det vanskligere for antivirusprogram å oppdage den? Siste spørsmål: er det noen RAT som er vanskligere for antivirus å oppdage enn andre?
i alle antivirus programmer kan du sette til og ikke scanne filen du åpner. for og ikke bli oppdaget av antivirus så må en encrypte filen, du finner en guide på formet her en plass til åssen du gjør det.

Når det gjeller om noen er vanskeligere og oppdage en andre så vill jeg så at alle blir oppdaget like fort om du ikke encrypter den. ( mulig det heter decrypte )
Crypte heter det...

Denne videoen viser hvordan du gjør at virusett ikke blir oppdaget av antiviruset
http://www.youtube.com/watch?v=marE3sGVT9M
Sist endret av xShadyx; 15. desember 2010 kl. 21:16.
Kan man sette opp et cam på pc`n og se den fra iPhonen ?
Sånn at jeg kan se på fuglen når jeg er på camping osv via mobilen.
Nok en gang, metasploit. Kan alt dere ber om +++ men dere er vel for late til å lære dere et skikkelig verktøy. Jeg skal lage en guide når jeg får tid. Dere vil ha muligheten for å gi en "offer" en exe fil eller evt installere den på offerets pc når dere har tilgang. Og få opp webcam?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sier kun et ord: Turkojan
Bypasser turkojan antivirus?
Duno er jo bare å crypte hvis ikke...
Som lovet, her er guide for webcam med metasploit:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=174359