Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1608
Hei!

Fant denne pillen og lurer på hva det kan være.

Ritalin?

Ser det er en depotkapsel.

Er ingen tekst eller logo på den
Sist endret av Sandybridge; 30. mai 2020 kl. 20:41.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sjekket der før jeg postet men fant ikke noe
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Kulene ligner på dem ritalin-depotene har, mer kan jeg ikke si. De ritalinene jeg har hatt som er depot var hvite og oransje, og merket med R10. Den der ser større ut også. Er det kapselen som har et gulaktig skjær, eller er det lyset?
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Kulene ligner på dem ritalin-depotene har, mer kan jeg ikke si. De ritalinene jeg har hatt som er depot var hvite og oransje, og merket med R10. Den der ser større ut også. Er det kapselen som har et gulaktig skjær, eller er det lyset?
Vis hele sitatet...
Er mer en mørk rosa farge
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
kan være Palladon ifg felleskatalogen https://www.felleskatalogen.no/m/med...04978/40205091
Vis hele sitatet...
Ligner men "kulene" inni ser en del større ut på de du linket til. Er heller ikke noe tekst på de jeg har
Sist endret av Sandybridge; 30. mai 2020 kl. 22:03.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kulene ser like gjerne ut som de som var i antidepressivaene mine. Men den kapselen har jeg aldri sett før så aner ikke.
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Ligner men "kulene" inni ser en del større ut på de du linket til
Vis hele sitatet...
Tror det bare er pga forskjellen på bildene.
Ditt bilde er relativt nære og stort (lett å se med andre ord)
Mens felleskatalogen sitt er lite og lenger unna.

Siden det ikke er noe merking på den blir det jo litt verre og finne ut hva det er, men kan jo være det bare har blitt borte og at det egentlig skulle vært noe merke/tekst på den.
Eventuelt at det er noe hjemmemekka greier med kapsler kjøpt på ebay eller lignende.
Sist endret av Flaffersen; 30. mai 2020 kl. 22:07.
Choose life...
Bardo's Avatar
Ligner på Palladon 8mg