Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 450
Hei, har innstalert Cybersitter 9.7.1.2 på maskinen bare for og teste litt med og sperre noen nettsider på jobb pc'n.

Men som sakt så har jeg testet dette på min private maskin så nå har jeg ikke tilgang til facebook, mail eller noe slikt.

Jeg har prøv og åpne programmet og klikke på Avinnstaler. da får jeg beskjed om at programmet ble slettet. så restarter jeg maskinen men da er alt som før.

Programmet finnes heller ikke på Legg til eller fjern programmer i kontroll panel.

Bruker Windows 7 64bit.

Noen som vet åssen jeg kan fjerne programmet?

Edit: Har prøvd systemgjengoppretting uten hell.

EDIT: Fikk fjernet porgrammet fra oppstart nå via MSCONFIG meg har enda ikke tilgang til facebook osv.
Når jeg besøker siden så får jeg bare opp denne linken: www.%20%20%20%20%20%20%20%20.%20%20%20
asså jeg skriver inn . også blir den endret til www.%20%20%20%20%20%20%20%20.%20%20%20.

Har sjekket host fila i system32 men der er det heller ikke noe

om jeg prøver og endre adressen til eks . /fredns så kommer dette opp.

Bad Request

Your client has issued a malformed or illegal request.

Beklager at det ble en del rot i alt nå men fikk ikke endra innlegget